• Anonym (:)

Killar, bli tagen med strap-on?

Funderar på om in kille skulle vilja bli tagen med strap-on. Ska ev. prata om det men vill se vad majoriteten av killar tycker/känner för det.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Killar, bli tagen med strap-on?
  • KM36
    Arbor skrev 2016-04-13 00:38:18 följande:

Det är lugnt, jag har ändå bestämt mig, 2016 är året det sker :)

Om han fortsätter att säga nej och du har ditt mål framför dej, kommer du att tvinga honom ta emot din strapon ändå?
    Avundsjuk....
  • mangeee
    Arbor skrev 2016-04-13 00:46:50 följande:

Nä, med vankelmodighet kommer man ingenstans

Vart har du varit hela mitt liv?
  • Smastor

Intressant resultat, va e ni för snuskapor? :p

• Arbor
    KM36 skrev 2016-04-13 13:21:29 följande:
    Om han fortsätter att säga nej och du har ditt mål framför dej, kommer du att tvinga honom ta emot din strapon ändå?
    Förvånad hur skulle det gå till. 90 kg muskler, flyttar ganska lätt på mig om det inte passar.
  • KM36
    Arbor skrev 2016-04-13 15:53:10 följande:
    Förvånad hur skulle det gå till. 90 kg muskler, flyttar ganska lätt på mig om det inte passar.
    Oj Är han så stor och stark.. då är det övertalning som gäller om du inte kan tänka dej att göra det med någon annan man Skäms
    .......
  • Arbor
    KM36 skrev 2016-04-13 22:47:34 följande:
    Oj Är han så stor och stark.. då är det övertalning som gäller om du inte kan tänka dej att göra det med någon annan man Skäms
    Ingen annan man, får snällt vänta ut honom.
  • Ben66

Igår kväll så plockade jag fram glidmedel, en lagom stor dildo och frågade min fru om hon ville knulla mig. Hon hade inget mot detta och gav mig en skön behandling. Vi avslutade sexleken med att jag slickade och fingerpullade henne till orgasm. Hoppas att detta kommer upprepas på hennes intiativ.

• Anonym (Kille)

Hade gärna provat att få en strapon i rumpan av tjejen.

• Berget77

Hade gärna provat, men tyvärr är nog frugan alldeles för enkelspårig i sängen.

Så det blir till att fortsätta drömma, eller hitta nån annan som vill...

• Anonym (Händer inte)

Det är inget som händer vad jag vet. Är ens tjejer nyfikna på det?

• Anonym (Anonym)

Köpte faktiskt en sån där dubbel strap on så vi båda skulle kunna njuta. Tog upp den här hemma och min sambo suckade högt och sa åt mig att skicka tillbaka för den var för stor. Suck jag som gått och längtat. Frågat om jag ska köpa en mindre men nej verkar inte vara så. Han som tjatat på mig tidigare. 

• AndersHag

Skulle vara en dröm att på bli tagen.

• Tukt

Tycker mest det är jobbigt och smärtsamt. Vilket kanske är tur, annars hade man förmodligen blivit uttråkad!
    Men uppenbarligen är det roligare för kvinnan som gör det. Verkar roligare om det är just jobbigt för en också.

• Anonym (Drömmer)

Man drömmer om att sambo en dag ska fylla rumpan med en strapon.

• Anonym (Kille)

Har sedan sist jag skrev här fått ett finger i rumpan av min tjej både när hon runkat mig och även när jag runkat själv. Har kommit ganska snabbt när fingret åkt in.

Hon har även frågat om jag någon gång fantiserat om att ha sex med en annan kille vilket jag sagt ja till, eller i vart fall att bli påsatt men att jag skulle ha svårt att se den andra mannen eftersom jag inte tänder på män. Vi kom in på att vi kanske skulle testa med en dildo och hon verkar inte helt oäven till detta så jag tror det kommer att ske inom en snar framtid. En strapon hade varit häftigt att testa!

• Limpo

En dröm jag haft hela livet en kvinna som tar mig med strap on.

• Anonym (Drömmer)
    Anonym (Kille) skrev 2021-10-02 14:24:30 följande:

Har sedan sist jag skrev här fått ett finger i rumpan av min tjej både när hon runkat mig och även när jag runkat själv. Har kommit ganska snabbt när fingret åkt in.

Hon har även frågat om jag någon gång fantiserat om att ha sex med en annan kille vilket jag sagt ja till, eller i vart fall att bli påsatt men att jag skulle ha svårt att se den andra mannen eftersom jag inte tänder på män. Vi kom in på att vi kanske skulle testa med en dildo och hon verkar inte helt oäven till detta så jag tror det kommer att ske inom en snar framtid. En strapon hade varit häftigt att testa!

Jag och tjejen använder dildo på mig analt vid sex. Otroligt skönt! Ett tips, ha inte för bråttom till att få orgasm. Kör med dildo ett längre tag, och till slut är du tvungen att komma ;)
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Drömmer) skrev 2021-10-06 16:11:29 följande:

Jag och tjejen använder dildo på mig analt vid sex. Otroligt skönt! Ett tips, ha inte för bråttom till att få orgasm. Kör med dildo ett längre tag, och till slut är du tvungen att komma ;)

Ibland är det svårt att hålla mot och det går snabbt även om man vill dra ut på det. Hade gärna testat få orgasm handsfree genom att hon peggar mig. Får väl se om jag får uppleva det, inte omöjligt när hon ser hur jag reagerar med ett finger och jag har sagt att jag är nyfiken att bli tagen av en kille.
  • Anonym (Drömmer)
    Anonym (Kille) skrev 2021-10-06 16:52:14 följande:

Ibland är det svårt att hålla mot och det går snabbt även om man vill dra ut på det. Hade gärna testat få orgasm handsfree genom att hon peggar mig. Får väl se om jag får uppleva det, inte omöjligt när hon ser hur jag reagerar med ett finger och jag har sagt att jag är nyfiken att bli tagen av en kille.

Brukar försöka att inte stimulera penis så mycket, och bara köra analt så att p-punkten nås. I mitt fall är det enklast liggandes på sida. Efter ett tag får även penis vara med ;) och då kommer man fort! Om man inte redan kommit av den anala stimulansen...
Svar på tråden Killar, bli tagen med strap-on?