• Anonym (:)

Killar, bli tagen med strap-on?

Funderar på om in kille skulle vilja bli tagen med strap-on. Ska ev. prata om det men vill se vad majoriteten av killar tycker/känner för det.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Killar, bli tagen med strap-on?
  • Hadraniel
    Anonym (:) skrev 2016-01-02 08:24:20 följande:
    Blir jävligt sugen på att kunna stimulera min kille ännu mer!
    Vargör inte skaffa glidmedel o handskar. Och dessutom en sexig sköterska outfit o köra rollspel? ;)
    Är redan en drömtjej och med detta kommer jag bara få +++! :)
    Tycker att du låter helt underbar!

Att bli så exalterad över en ny möjlighet över att kanske kunna göra det skönare för din partner och dessutom villigheten att experimentera. Det är så som jag tycker att det borde vara att man verkligen uppskattar sin partners njutning och vill öka den så mycket som möjligt istället för att se det som att "Kan inte jag få lika mycket njutning som honom så vill jag inte ge honom njutning heller!" vilket verkar vara en rätt vanligt åsikt bland kvinnor på detta forumet.

Bara att hoppas att han är öppen för förslaget och tycker om det nu då. Lycka till!
  • är skönt

Jag gillar när frugan tar mig där med strip-on vilka orgasmer jag får,vi har gjort det några år så hon vet hur jag vill ha det.;)

Lack o läder sex
    Anonym (Spännande) skrev 2016-01-02 09:02:31 följande:
    Man kan nog göra mycket bara med fingrarna också. När prostatan ska undersökas känner läkaren efter med fingret hur den känns. Du kanske kan göra en "undersökning" som ska klarlägga om hans prostata är i behov av stimulans... Lycklig din kille som har detta att se fram emot, fast han inte vet om det ännu... Berätta hur det går!
    Oh jo jag kommer återkomma med det! Och det var faktiskt en bra idé! :)
    Hadraniel skrev 2016-01-02 09:26:30 följande:

Att bli så exalterad över en ny möjlighet över att kanske kunna göra det skönare för din partner och dessutom villigheten att experimentera. Det är så som jag tycker att det borde vara att man verkligen uppskattar sin partners njutning och vill öka den så mycket som möjligt istället för att se det som att "Kan inte jag få lika mycket njutning som honom så vill jag inte ge honom njutning heller!" vilket verkar vara en rätt vanligt åsikt bland kvinnor på detta forumet.

Bara att hoppas att han är öppen för förslaget och tycker om det nu då. Lycka till!
    Väldigt säker han kommer gå med på det! 
    Vill ju min partner ska kunna få maximal njutning :)
    Hadraniel skrev 2016-01-02 09:26:30 följande:

Väldigt säker han kommer gå med på det! 
    Vill ju min partner ska kunna få maximal njutning :)
  • Anonym (69"-man)

Förtydligande!

Jag valde "Ja, har testat och tyckte det var skönt" MEN saken är den att det där med strap on vat inte min grej. Jag älskar när min tjej använder analleksaker på mig, men vi tyckte båda att det kändes fånigt när hon "satte på mig" bakifrån så det gör vi inte längre ????

• Anonym (69"-man)

Förtydligande!

Jag valde "Ja, har testat och tyckte det var skönt" MEN saken är den att det där med strap on vat inte min grej. Jag älskar när min tjej använder analleksaker på mig, men vi tyckte båda att det kändes fånigt när hon "satte på mig" bakifrån så det gör vi inte längre ????

• Hamburgartjuven

Strapon är grymt skönt... men kanske inte det man börjar med. Och sätta på hårt för att "hämnas" är en otroligt dum idé! Du som kvinna kommer förmodligen att älska att se din man njuta av analsex och då ska du få upplevelsen att bli så njutbar som möjligt.

Börja med en dildo som är 14-15 cm lång och 3-3,5 cm som bredast. Massor av silikonglidmedel och massor av tid. Använd händerna och knulla honom med dildon för hand. Samtidigt har du på dig en strapon med en dong som är lite större än dildon. När han lärt sig slappna av och enkelt kan ta den mindre dildon både djpt och upprepat in helt och ut helt är han redo för att bli knullad. 

Att det bara skulle vara prostataorgasm män som gillar saker i röven är intresserade av stämmer inte. Precis som för kvinnor sitter de mesta nervbanorna runt analöppningen och den största njutningen är första gången en dildo går "över kanten" och passerar den yttre ringmuskeln på sitt bredaste ställe.
    Efter denna första extas tycker jag att det är ungefär lika skönt med prostatamassage/penetrering som med att stimulera yttre ringen. Bäst stimulerar man yttre ringen genom att helt föra in och ut dildon, och fokuserar man på det är det skönt att ta större och större storlek under lekens gång.  

Strapon är dock bäst för prostataknull.

• vargveum

Jag tycker om att ha saker i röven, utan att det för den skull är något som händer varje gång. Dels när jag onanerar (vilket sker väldigt sällan nu för tiden iofs), dels vid sex med partner. Ibland sköter jag vibratorn själv i min röv medan hon runkar eller suger, ibland får tjejen köra upp den och antingen pumpa på eller försöka stimulera just prostatan. Har hänt med tjejens fingrar också.

Men för att svara på tråden, jag har aldrig blivit knullad med en regelrätt strapon men jag tycker det vore värt att prova. Dvs det kommer hända relativt snart :)

• Anonym (Spännande)
    Hamburgartjuven skrev 2016-01-02 22:16:26 följande:

Strapon är grymt skönt... men kanske inte det man börjar med. Och sätta på hårt för att "hämnas" är en otroligt dum idé! Du som kvinna kommer förmodligen att älska att se din man njuta av analsex och då ska du få upplevelsen att bli så njutbar som möjligt.

Börja med en dildo som är 14-15 cm lång och 3-3,5 cm som bredast. Massor av silikonglidmedel och massor av tid. Använd händerna och knulla honom med dildon för hand. Samtidigt har du på dig en strapon med en dong som är lite större än dildon. När han lärt sig slappna av och enkelt kan ta den mindre dildon både djpt och upprepat in helt och ut helt är han redo för att bli knullad. 

Att det bara skulle vara prostataorgasm män som gillar saker i röven är intresserade av stämmer inte. Precis som för kvinnor sitter de mesta nervbanorna runt analöppningen och den största njutningen är första gången en dildo går "över kanten" och passerar den yttre ringmuskeln på sitt bredaste ställe.
    Efter denna första extas tycker jag att det är ungefär lika skönt med prostatamassage/penetrering som med att stimulera yttre ringen. Bäst stimulerar man yttre ringen genom att helt föra in och ut dildon, och fokuserar man på det är det skönt att ta större och större storlek under lekens gång.  

Strapon är dock bäst för prostataknull.

Intressant. det är alltså en dubbel effekt, njutning både runt öppningen och i prostatan. Undra på att många tycker att det är skönt.
Svar på tråden Killar, bli tagen med strap-on?