Kontaktförbud mot sambons ex
Har fått kontaktförbud mot sambons ex som han har ett barn ihop med och gemensam vårdnad. Hon bor här varannan vecka.
Besöksförbudet gäller väl bara mellan mig och mamman och inte mig och dottern????
Har fått kontaktförbud mot sambons ex som han har ett barn ihop med och gemensam vårdnad. Hon bor här varannan vecka.
Besöksförbudet gäller väl bara mellan mig och mamman och inte mig och dottern????
Eftersom att dottern bor här varannan vecka så vill jag bara vara säker på att jag kan vistas i samma hus som hon utan att få problem. Har kollat med åklagarmyndigheten nu och fått bekräftat att det bara gäller mamman! De skulle även skicka ut ett nytt exemplar av beslutet.
Jag har inga problem med dottern och kommer aldrig att göra henne något ont! Inte mamman heller för den delen men det är hon som valt att hata mig.. Ser hellre att hon är här än där för här har hon det bättre. Mamman har hållit på bra länge nu och hennes enda mål är att trycka ner mig riktigt så i söndags löpte jag amok och frustrerat avreagerade mig muntligt framför mina vänner efter att min sambo drog i panik utan att jag visste någon anledning. Men jag visste att det hade med henne att göra. Och blev sedan arresterad för olaga hot alternativt stämpling till mord. Mycket skit ska man uppleva här i livet.
Eftersom att dottern bor här varannan vecka så vill jag bara vara säker på att jag kan vistas i samma hus som hon utan att få problem. Har kollat med åklagarmyndigheten nu och fått bekräftat att det bara gäller mamman! De skulle även skicka ut ett nytt exemplar av beslutet.
Jag har inga problem med dottern och kommer aldrig att göra henne något ont! Inte mamman heller för den delen men det är hon som valt att hata mig.. Ser hellre att hon är här än där för här har hon det bättre. Mamman har hållit på bra länge nu och hennes enda mål är att trycka ner mig riktigt så i söndags löpte jag amok och frustrerat avreagerade mig muntligt framför mina vänner efter att min sambo drog i panik utan att jag visste någon anledning. Men jag visste att det hade med henne att göra. Och blev sedan arresterad för olaga hot alternativt stämpling till mord. Mycket skit ska man uppleva här i livet.
Uppenbarligen anser dina vänner att du är psykiskt instabil och en risk mot mamman eftersom de har anmält dig till polisen.
Du kanske behöver hjälp så att du inte beter dig så när du blir arg. Dottern kommer troligen en vacker dag att göra dig arg, din sambo med eller någon annan och det är inte sunt att vara sådan eller växa upp i en sån miljö.
Jag är inte psykisk sjuk. Mamman är mer sjuk för hon kan både dricka sig full medans hon har barnet, ambulansen har fått komma och hämta henne för att hon skurit sig när hon haft henne och hon har stängt in henne i ett rum m.m. Det är väldigt moget och bra gjort från en förälder i närheten av sitt barn. Jag har då aldrig gjort något sånt i närheten av henne.
Jag är inte psykisk sjuk. Mamman är mer sjuk för hon kan både dricka sig full medans hon har barnet, ambulansen har fått komma och hämta henne för att hon skurit sig när hon haft henne och hon har stängt in henne i ett rum m.m. Det är väldigt moget och bra gjort från en förälder i närheten av sitt barn. Jag har då aldrig gjort något sånt i närheten av henne.
Men du har suttit häktad i två dygn för stämpling till mord, dina vänner kände sig tvungna att ringa polisen för att du tokflippade, du har fått ett kontaktförbud gentemot mamman - du tycker inte att det är dags att öppna ögonen lite och inse att du kanske behöver hjälp? Istället för att envist hävda att mamman är den som är sjuk...
Stackars barn. Vad är det för stolpskott till farsa som väljer såna här kvinnor?!
Stackars barn. Vad är det för stolpskott till farsa som väljer såna här kvinnor?!
Varför stack pappan i väg med barnen i panik utan att prata/förklara för dig?
Det som kommer ligga din sambo till last i kommande vårdnadstvist är ju att han låter barnet fara illa hos mamman och att han bor med dig. Nu har dom ju bevis att du inte är bra för barnet.
Sen är vårdnad och umgänge inte samma sak. Pappan har rätt att träffa barnet lika mycket även om mamman skulle ha vårdnaden.
Att mamman är sjuk om hon gjort det du skriver att hon har gjort betyder ju inte att du är frisk.
Antingen har du väldigt känsliga vänner eller så behöver du hjälp. Att pappan tillåter misshandel av sitt barn hos mamman tyder på att inte heller han är en lämplig förälder.
Hans prat om att hon hotar med vårdnadstvist, ja men låt henne stämma honom då. Han borde för länge sen ha orosanmält och ambulanspersonalen borde ha gjort det när de fick hämta henne alltså bör det finnas papper på att hon inte är stabil.
Detta stackars barn omges ju av instabila personer och kanske har det bättre i fosterhem.
Hur går det? Är pappan hemma igen?
Hur går det? Är pappan hemma igen?
Pappan är hemma. Socialen är inkopplad, Åklagaren har lagt ner förundersökningen och avskrivit ärendet. Många steg åt rätt riktning än sålänge.
Hon har varit hos pappan i nästan två veckor och nu är hon hos mamman men kommer tillbaka till pappan nästa vecka. Kontaktförbudet gäller till början på april. Om hon inte bryter mot den tidigare vill säga.
Hej ts. Vad hände med din förra tråd? Jag skrev till dig i den som du inte svarade på :)
Hej ts. Vad hände med din förra tråd? Jag skrev till dig i den som du inte svarade på :)