BIM februari 2016
Grattis till alla plus!!
Grattis till alla plus!!
Så nöjd! Cb dubbel digital säger äntligen äl, dvs fast gubbe  
  haft vattniga flytningar i flera dagar. Känner på min tapp nästan varje gång jag vart på toa. I morse var den fortfarande hård = blinkande gubbe, vid lunch kände jag att den hade blivit mjukare, och det stämde ju, för vid 16 fick jag  
  så, ut från dass och sa till gubben att nu blir det tvångs ligg... Haha nu hoppas jag bara att ett ägg verkligen släpper och att det syns på tempen också! 
Kört med bidrottninggele denna månaden, känns som det hjälper ändå.  

Svårt att se, så långt bort! 
[quote=76330906][quote-nick]fernandasmamma skrev 2016-02-12 12:00:13 följande:[/quote-nick][/quote]
Välkommen i klubben  ![]()
Jag blir hjärntvättad av att försöka bli gravid, helt klart. Svårt ha något annat i hjärnan. Testade neg både igår och idag, kan omöjligt hålla mig från att testa trots att det är tidigt. Troligtvis bim-4 idag. F-n också, hur ska jag bli normal och släppa detta och testa om mensen är sen. Åååå. 
Hur gör ni???
Hej! Vi har försökt snart i 1år, har kört på utan äl tester men nu är det dags för det. Tog mitt första test för en stund sedan. Jackpott direkt, nu till frågan. Ska jag ta ett nytt imorgon kväll och se om det fortfarande är det eller ska jag räkna äl som imorgon?
Jaha äl +2 ungefär ont i bröstvårtor men de brukar jag ha ändå. Bim runt 27/2 skulle jag gissa. Rätt osäker. Någon mer?
Jag är på ÄL + 3! Tiden kommer snigla!! Jag har lite lätt molvärk som vanligt efter ÄL
Hej! 
Jag har varit lite i bakgrunden ett tag nu känner jag. Är lite deppig pga mina jätteoregelbundna cykler Är på cykeldag 35 idag, trolig ÄL förra lördagen så ÄL + 9. BIM på lördag. 
Haft svag mensvärk varje dag sen ÄL. Väntat och trott att mensen ska komma varje toalettbesök. 
Aldrig haft en cykel som denna... :/ Jag hade hög feber när ÄL "borde" varit, och någon berättade att om man är sjuk kan ÄL skjutas upp. Och ja, jag fick positiva ÄL-stickor på cykeldag 25/26. Samt väldigt mycket ÄL-värk. Och äggvitesekret.  
Har såklart testat med vanliga graviditetstest för att se så jag inte är gravid ändå, BIM var egentligen för en vecka sen och vi hade sex vid det jag trodde var ÄL (trots att jag var sjuk).  
Nåväl. Önskar mig helst av allt ett positivt graviditetstest och en bebis i höst, andra önskningen om den första inte slår in denna veckan är en regelbunden menscykel som jag hade innan. Nu är det omöjligt att pricka in ÄL lite casual sådär, utan måste ha koll på kroppen och med älstickor. Jobbar treskift så regelbundet sex har vi inte riktigt annars då jag är väldigt trött beroende på hur jag jobbat, men är det ägglossningstider vill jag ju ändå såklart :)
Behöver lite hjälp.. Har precis fått hem apiforce bidrottninggelé. Dock så kom den senare än jag trodde, har ca 1-2 dagar kvar av mensen. Visst ska man egentligen börja samma dag som mensens första dag? Kan jag ändå börja med tabletterna nu?   
Undrar också hur många tabletter per dag jag ska ta? Har hört lite olika.. hoppas någon kan ta sig lite tid att svara :) & när ska jag sluta?
Hej alla!  
Behöver skriva av mig lite nu när hjärtat slagit 50000 slag senaste timmen. Det är såhär att jag och min pojkvän pratade i januari om att utöka familjen. Vi skulle inte försöka aktivt med att kolla upp när jag hade ägglossning och sånt utan bara låta det ske när det sker. I förra veckan pratade vi igen och han kände att det kanske inte var rätt tid just nu. Jag hade också börjat fundera lite i de banorna eftersom jag började läsa på universitet för en månad sen. Vi sa att det kanske är bättre att vänta ett halvår så jag kommer in i skolan lite mer och hinner känna efter om utbildningen verkligen var rätt för mig. Igår kväll tog jag ett test bara för att jag hade ett liggandes hemma och helt enkelt inte kunde låta bli. Det är rätt tidigt med ca en vecka kvar till BIM. Och dessutom ska det ju helst tas på morgonen. Hur som helst, testet visade ju såklart negativt. Idag när jag skulle slänga det ser jag världens svagaste streck. Fick lite hjärtklappning och var tvungen att sätta mig i duschen en stund och lugna ner mig. Jag vet att man inte ska lita på testresultat efter nästan ett dygn.. Någon som fått positivt resultat en tid efter ni testat och varit gravida? Vi kommer såklart behålla barnet om det skulle vara så att jag är gravid. Känslorna går upp och ned nu. Min sambo är på jobbet så jag har ingen att prata med just nu så därför vänder jag mig till er. Va verkligen bara tvungen att få skriva av mig. Ska nog snart in i duschen igen och lugna ner hjärtat lite till. Funderade på att gå bort till Apoteket och köpa nytt test men vågar inte riktigt än. Måste smälta det här först bara. Vet inte om jag hade blivit lättad eller ledsen om det nya testet visar negativt. Vet knappt ut eller in just nu.