BIM februari 2016
Jag hade rejäl tempdipp på äl + 8 eller 9. Igår kväll plussade jag. :)
Grattis igen
Jag hade rejäl tempdipp på äl + 8 eller 9. Igår kväll plussade jag. :)
[quote=76359277][quote-nick]78kanel skrev 2016-02-20 17:47:46 följande:[/quote-nick][/quote]
Men herre min get... Fan du är ju gravid!!!!!!
Ja det stämmer väl ganska bra mot min sena ägglossning så mensen kom ju rätt i förhållande till den. Hur går det för dig?
Stirrar oss blind här hemma .. ?? Ser vi i syne ?
Kommer här med kanske en dum fråga, men å andra sidan finns inte några dunma frågor ;)  
Förra fredagen, den 12 feb så fick jag en glad gubbe på CB ÄL test. Som jag förstår det så indikerar det på att ÄL hormonet (vad det nu heter?) har ökat och att ÄL bör ske inom 12-48h.  
Så då ska jag alltså inte räkna ÄL från ett positivt test utan mellan 13-14 februari? Tänker jag rätt då? Så då bör jag vara på ÄL+5? (räknat från tisdag om ÄL skedde på måndag som senast)
Negativt test imorse med både testlagret o CB plus.. Känns som försök nummer 18 sket sig här..
Tydligare bild svårt att få en bra bild
Fick detta idag så nu lämnar jag gruppen! Önskar er som är kvar stort lycka till framöver! <3
Äl + 10... Fortsatt hög temp men jag tror att mensen är på g. Köpt ett predictor early som jag ska testa i morgon. Men har inga stora förhoppningar :-/ får nog hoppas på en tidig julklapp istället ...
Nu vet jag inte vad jag ska tro så ni får gärna hjälpa mig. De senaste fyra månaderna har mina cykler varit 29, 29, 27 och 26 dagar långa. I söndags var dag 28 på denna cykel. Igår, måndag, fick jag en pyttepyttepytteblödning, sedan inget mer. I morse hade jag blött typ en pyttedroppe till. Sedan har jag haft typ totalt 2 droppar till idag. Mensen börjar liksom inte. Sedan så känner jag att det sticks i livmodern, vilket jag inte känt förut. Jag har andra månader enbart haft molande värk, inte stickande. 
Det är underligt att mensen inte börjar, att jag ändå har lite värk och stickningar i tjejmagen och att min senaste cykel var på enbart 26 dagar och denna minst 30 eller 31 dagar. Vad tror ni? Gravid eller är det bara något knas med mensen? I söndags testade jag negativt.  
Gick runt och var nedstämd idag för jag trodde att mensen kom igång i morse men upptäckte sedan på eftermiddagen att jag inte blött mer alls. Man slits mellan hopp och förtvivlan...