• Cfmilla

BIM februari 2016

MatildaLinnea91 skrev 2016-02-18 18:02:16 följande:

Va tvungen att köpa ett testa tidigt bara för att se så mina svaga streck inte va någon inbillning. Här är resultatet.

Ber nu om hjälp. Som jag skrivit i ett tidigare inlägg pratade jag och sambon i början av januari att vi va redo. Sen ångrade han sig för ca 1,5 vecka sen och tyckte vi skulle vänta. Men om det va så att jag redan va gravid så skulle vi såklart behålla barnet. Och nu är jag gravid. Hur berättar jag för honom? Jag har köpt ett par strumpor där det står i Love you på

Grattis!!!
  • Cfmilla
    78kanel skrev 2016-02-18 15:05:09 följande:

Jag orkar inte heller, sur och trött och allmänt oanvändbar känner jag mig. Jäklar vad länge jag haft "pms" nu, som jag använt inför sambon som en ursäkt för att få trycka i mig onyttigheter på kvällarna. Jag kommer bli mäkta tjock om jag ska hålla på såhär varje månad, med pms/gravidinbillning 75 % av månaden!!

Haha japp kommer bli astjock annars!
  • Cfmilla
    SSK13 skrev 2016-02-18 21:08:25 följande:

Ja vad håller våra kroppar på med egentligen?! Jag är på cd 38 idag. Suck... Men testar nog imorgon. Ifall ifall :) hur lång var den långa cykeln du hade? Nåt med 40 dagar va?

Ja min långa var 46 dagar så nedrans segt! Men denna borde vara kortare, har ju iaf hittat äl!

Nu inbillar jag mig en massa symptom. Lika irriterande det. Haha'!

Åh spännande, ska hålla mina tummar för dig!!!
  • Cfmilla
    SSK13 skrev 2016-02-18 21:20:04 följande:

Jag har gråtit varje dag i en vecka nu, helt fruktansvärd pms eller vad?! Känt mensvärk från och till sen ÄL. Finnar runt hakan. Dödstrött. Lotionsflytningar. Ont i ryggen. Gasig. Kissar jätteofta.

Massa fina graviditetssymtom. Men som kan vara pms, stress, livet i allmänhet osv osv. Men hoppas kan man ju ;)

Äl+ 6 bara.

Ah yes pms som fan här med, inbillar mig att jag har lite ont i tjejmagen. Bröstvårtorna gör ont, men det gör dom alltid efter äl. Har vattningaflutyningar, brukar inte ha det. Annars är jag mest jävligt irriterad på det mesta. Haha jag är en fröjd att leva med just nu.

Åh hjälp va jävligt det måste vara, att få mens samtidigt som man testar. Haha usch!!

Ser fram emot ett POSITIVT test från dig i morgon!
  • Cfmilla
    HCS skrev 2016-02-19 09:19:49 följande:

Själv fick jag detta idag! :)

Kan inte tro det!?

ÄNTLIGEN!!! Grattis
  • Cfmilla
    Ledilnaan skrev 2016-02-19 09:43:51 följande:

Tar mitt inlägget och smyger härifrån igen...

Klart du ska stanna. Ibland så hinner man inte riktigt läsa alla inlägg.

När hade du bim? Vilket försök var du på? Välkommen
  • Cfmilla

Jaha.... Någon med erfarenheter av temp? vet inte vad jag ska tro?
  • Cfmilla
    Lilla Luna skrev 2016-02-19 12:21:05 följande:

Äl +5 idag. Har som träningsvärk i nedre delen av magen sedan någon dag tillbaka. Igår ömmade ENA bröstvårtan en del. Mådde lite lätt illa på kvällen igår och även nu imorse. Känns VÄLDIGT tidigt för symptom. :/

Träningsvärk hade jag med, väldigt djupt inne... Spännande!!
  • Cfmilla
    SSK13 skrev 2016-02-19 16:46:31 följande:

Fick mens idag. Cd 39. Eller blir ju cd 1 igen nu. Hoppas cykeln kan bli mer normal igen efter detta. Känns dock lite jobbigt att behöva leta efter ÄL eftersom den inte kommer riktigt punktligt längre.

Men äsch! Tur att den kom idag ändå och slippa gå ännu länge!
  • Cfmilla

Rejäl tempdipp idag. Har haft konstiga känningar i magen, känts som det ilar lite, samt lite mensvärk. Nu på kvällen har jag en väldigt lätt illamåendekännsla. Hoppas!
Svar på tråden BIM februari 2016