Mulan91 skrev 2016-12-12 16:58:13 följande:
Haha här har vi ent I'll med en gammal navelpiercing. Det är fult och ganska mörkt i området :/ men annars har jag sluppit rejäla bristningar.
Var hos en dietist idag haha för att jag gått ner alla kg och ligger lite minus nu på min normalvikt. Eftersom jag tänkt amma tills bebben blir 1 (om han inte hellre vill äta ordentligt med mat) så rekommenderade min BM att jag går till en dietist så jag inte blir underviktig som jag blev med första barnet.
Var väl helt ok haha :P det mesta visste jag redan. Måste skärpa mig och köra mer mellanmål.
Hallå är era bebisar klängiga fortfarande? Jag kan knappt lägga ner min son :| undrar om d e en fas eller om det är ett personlighetsdrag haha han valde ju ändå att stanna inne 8 dagar extra hos mamma liksom och nu får mamma knappt lägga ner honom xD hos andra kan han vara en kort stund sen vill han till mig igen.
Du kan få lite kg från mig, jag har gått ner alla mina gravidkg men har några jag kan ge dig utan problem, inte nått min "målvikt" än.
Min bebis är också så sjuuuuuukt klängig, han kan inte vara för sig själv mer än några minuter. Knappt så man hinner diska innan han börja stortjuta. Har börjat använda matstol nu och den är relativt rolig att sitta i men den kan han inte sitta i för länge, för att skona hans rygg.
Han har börjat bli så sjukt gnällig på kvällarna också, bröt ihop totalt nu ikväll då han hade skrikit och gråtit hur länge som helst, han liksom skriker, som att han är svinarg och jag har haft huvudvärk hela dagen, när jag började gråta slutade han, sen somnade han på mitt bröst.
Jag vet inte heller vad det är med honom för hans "fas" ska vara över nu typ, och det känns som den började på nytt igen för nån dag sen. Jag känner bara att allt klängande, gråtande och gnällande tar musten ur mig, får liksom smått panik, känner mig som världens sämsta mamma.
Min sambo både jobbar och pluggar på heltid så får inte mkt avlastning, våra familjer bor flera timmar bort och vi känner ingen i staden vi bor i. Känner mig ibland helt jävla ensam.
Sorry, behövde bara skriva av mig lite.