• Nmg

BF Augusti 2016

Vart köper man hallonbladste?

Oj det där med vagnen hade jag inte ens tänk på, tänkte köra med filtar i början bara.

Ni som har babyvakten hemma vilken rekommenderar ni?helt sjukt va mycket det finns! Har kollat lite på Philips avent... (Ej kamera)

• Nmg

Det känns som att man kommer handla en del på nätet när man blir hemma om det ska fortsätta med rabatter och sånt

Hazel Grace skrev 2016-07-01 00:25:26 följande:

Gjorde en beställning på lekmer också här i sista sekund. En bärsele och en skötbädd fick det bli. Sparade nästan 450 kronor med alla rabatter! På bars två grejer. Sjukt nöjd :)

• Nmg

Idag går jag in i v 33! 32+0 och nu är det juli!!! Tänk va nära det är nu! Igår köpte jag en sängmobil, så fin, snurrar och spelar musik, har redan satt upp den oxå!

Hur Gör ni som är ungefär i samma v som mig? Håller ni er hemma nu eller åker ni "runt"? Har semester från v 28, tänkte åka ner till Sthlm en helg med övernattning men blir orolig att det ska bli nåt

På natten bara för att man inte är hemma.. Men är ju då i v 34-35, så det borde vara lugnt om man inte känner av saker innan?

• Nmg

Haha tack för svar, ja lika BA att passa på

O åka iväg om

Man kan, det lär ju finnas bra avdelningar i Stockholm oxå om det skulle bli nåt

• Nmg

Funderar på att köpa Philips avent scd 570.jag gillar att båda delarna är batteridrivna om man inte har ett uttag ( tex lägga i vagnen när bebis sover ute osv) hmm krämpor vet jag inte än, kanske näsblodet som jag hade i början. Den va inte så mysig. En annan fundering, ursäkta äckelvarning nu

Nen har ni fått mer flytningar? Tycker jag knappt haft nånting och nu är det typ "rikligare med vattnig". Fast inte så vattnig så man tror vattnet har gått. Haha

• Nmg

Nu har Jag börjat bädda sängen lite grann, den känns gigantisk när man kollar på kudden. Haha! Dock är jag inte klar med möbleringen, så ska den inte stå men det känns sååå roligt att det börjar närma sig!

• Nmg

Ja visa bild sen när du är klar

moen skrev 2016-07-02 12:01:12 följande:

Åh så fint Nmg! Har likadan säng. Ska fixa i ordning så fort vi får flytta hem så kommer jag också med en bild :D

• Nmg

Jag fick jättemycket amningströjor av en bekant, då jag inte ska amma har skänkt bort en del av det men tror jag har lite kvar ändå, ska kolla lite hur mycket det är? Är det nån som vill ha? Kan posta till er isåfall om personen står för frakten? Kan skicka kort om

Nån är intresserad men som sagt ska kolla om jag har nåt kvar först

Är det nån mer än jag som har ont i typ skinkan på ena sidan? Vad är det för nånting? Jag har så ont! Vaknar samma tid varje natt ca 3-4 tiden sen 2-3 veckor tillbaka, känns som att nån har sparkat mig på höger sida (vet inte om det är för att jag ligger mycket på höger sida) oftast är jag öm på morgonen när jag kliver upp, men det släpper ganska fort och det är som att det aldrig hänt MEN igår, då hade jag ont fram till Kvällen, FM var värst hade super ont när jag gick. Det är typ på "benet" i skinkan som man känner om man ligger på höger sida. Är det foglossning? Då borde det väl inte släppa om dagarna?

• Nmg

Tyvärr hade min man varit snabb och skänkt bort en hel påse med amningströjor lyckades dock hitta på 5 st

Märken: boob 4 plagg, pop 1 plagg.(den bruna). Alltså 3 thirstar och 2 långärmade

Svar på tråden BF Augusti 2016