• Zarizen

BF Augusti 2016

Emmasofiabe skrev 2016-03-15 19:20:02 följande:

Nej men det är det jag är orolig för för jag tjänade mycket mer pengar förra året än vad jag gör nu ju :(

Ring och kolla med FK! Så kan du berätta för mig sen oxå
  • Zarizen

Inte mycket sex här heller, har väl bara blivit ett par gånger bara. Min sambo gillar inte direkt "gravid-kroppen" och har aldrig tyckt att gravida är attraktiva.. Tyvärr. Men han får lov att stå ut med mig i 5 månader till som "tjockis" Sen tror jag min sambo tycker det känns lite olustigt att ha sex när det nu "bor nån där inne"

• Zarizen

Skönt att höra att man inte är ensam!

Nmg skrev 2016-03-18 10:57:52 följande:

Samma här faktiskt

• Zarizen

Nån som har tips på ett gott alkoholfritt vin?

Sååå sugen på ett glas vin men vill inte köpa nån "äcklig" sort.

• Zarizen
    Snuttispluttis skrev 2016-03-18 13:12:58 följande:

Med rörelser så är det samma för mig som flera har skrivit. Först bara på rygg, men nu lite när som helst :) 16+5 nu.

Zarizen, inga vintips tyvärr. Gillar inte vin :P Har gått 1,5 år utan alkohol nu. Känns skönt faktiskt!

De på systemet brukar vara bra på att ge tips tycker jag. Ge dem ett försök kanske?

Ja, får göra det. ska ta en sväng dit snart när jag hämtar min som från skolan så ska köpa nått då
  • Zarizen

Känner heller inga rörelser här än..

Men har som tur rul på tisdag så det ser jag verkligen fram emot. Får jag veta om jag bär på en han eller hon oxå

• Zarizen
    Anonym (Alex) skrev 2016-03-19 09:43:43 följande:

Usch är så hemskt rädd! Var på Rul igår och bebisen mådde bra, såg frisk ut och alla mått stämde med varandra. Dock fick jag en blödning för en vecka sen, åkte in till gynakuten men dom kunde inte se vad de berodde på. Skickade hem mig och sa "allt är bra du behöver inte oroa dig" Igår på Rul berättade jag att jag blödigt och Bm hittade direkt orsaken. Hinnan som bebisen ligger i har "gått sönder" lite. Hon sa att sålänge jag inte blöder igen, vilket kan tyda på att mer har gått sönder, behöver jag inte oroa mig.. Men usch vilken hemsk oro jag går runt med nu :( är det någon som varit med om liknande?

Har fått en tid hos en läkare om 1 månad som ska kolla hur det har utvecklats men jag blir ju galen av detta! :(

Usch vad jobbigt för dig! Håller alla tummar och tår att det går bra!
  • Zarizen
    skattenmust skrev 2016-03-19 09:20:09 följande:

Näe aså man vill ju gärna känna den lille, helst varje dag iallafall så man vet attd et faktiskt bor någon där, blir ju mycket mer verkligt då.

Ohhhh dessa underbara Rul, va spännande, haha du får skriva så fort du hinner och orkar sedan och berätta om du vill :)

Tyckte nån vecka sen att jag kände nån puff men nja.. Nu har jag inte känt nått så är väldigt osäker på vad det var. Jag är i vecka 18 nu, 17+5.

Lovar att skriva efter ultraljudet!
  • Zarizen
    skattenmust skrev 2016-03-19 12:12:51 följande:

Någon mer som har katt? Nu är jag rasande, hon är så satans envis på mig, jag puttar undan henne men hon ska tillbaka, jag puttar bort igen, meeen skam den som ger sig, till slut blev jag rasande, då tog hon ett skutt rakt i magen på mig innan hon sprang ner från sängen. Behöver jag säja att jag är orolig, kändes obehagligt....

Jag har två katter och de ligger gääärna på mig hela tiden och helst på min mage.

När jag väntade min son så låg katterna jämt på magen och spann. Sen när Liam kom ut så lät han konstigt och hade speciella "sovljud" för sig. Då kom jag på att han spann ju, som katterna. Ärligt. Så gulligt.

Skattenmust ditt namn finns inte med i bf-listan va?
  • Zarizen
    skattenmust skrev 2016-03-19 15:04:44 följande:

ohhh okey, för hon är såååå envis på mig, har aldrig varit med om liknande till att  vara envis och kelen. Hon har alltid varit väldigt gosig, men nu är hon som besatt av mig, hahaha 

hahahahahahaha goa onge, spann som en katt, *asg*

Näe jag skrev upp mig men jag kom inte med av någon anledning :(

Men din katt, tog den någon gång skutta ifrån magen,?? var riktigt obehagligt...

Aså visst är det kul att känna sig attraktiv, men min man kan inte titta på mig utan att resa tält, wrf?! hahahahaha

Nä, de har de aldrig gjort.. Men bebisen är så skyddad i magen så det är säkert ingen fara
Svar på tråden BF Augusti 2016