• Mulan91

BF Augusti 2016

Hshaha skrattade också åt Honolulu xD läste om några gånger!

Jag saknar inte att vara gravid, tycker det e sååå befriande att vara mer självständig igen även om jag har en liten bebis fastklistrad på tutten haha..

Däremot ksn jag förstå att d känns lite sorgligt när dom inte kan ha sina kläder mer.. Det här blir mitt sista barn (om Gud vill hah) så d kmr kännas sorgligt här med.

Moen vad är det för mässa? Handlar den om nåt spec?

• Mulan91

Jag kmr nog inte lämna bebben till nån annan än pappan på flera månader... Känner lite separationsångest av bara tanken :o förstår er som reagerar på folk som redan erbjuder sig!

• Mulan91

Tack för tipset Moen :) kanske dyker upp!

Hur länge ska man blöda egentligen ? Jag kan fortfarande blöda till o från, inte mycket men då och då :/ va skönt det ska bli att känna sig fräsch och sexig igen haha!!

• Mulan91

Haha skönt Kela! :) vad kallade ni bebben innan?:) roligt med alla smeknamn man kan komma på hihi

• Mulan91
    Hazel Grace skrev 2016-09-21 22:44:44 följande:

Blir tokig snart. "Sov när bebisen sover" jo det är ju lätt när han kräver att bli buren för att sova. Lägger jag ner honom är det kört. Har blivit en riktig gnällbebis senaste dagarna som äter i en minut för att sen börja gny och korva sig. Ser ut på honom som att han känner sig tvungen att äta eller att han tycker mjölken är skitäcklig. Försöker rapa och massera magen om det är det men inget hjälper. Åh det är så svårt att förstå vad han vill :( stackars liten.

Har också svårt för det där! När bebisen väl sover måste jag ju laga mat, städa osv. Det är verkligen inte som när man fick barn första gången! Blir ingen sova när bebisen sover här heller, förutom på natten då!
  • Mulan91

Jag skippar koffein helt och hållet, jag med. Lika bra! :)

moen skrev 2016-09-21 22:43:24 följande:

Dricker inte kaffe och har aldrig gjort heller (har förstås smakat)! Tycker inte att koffein är en så bra grej..

• Mulan91

Nmg akta dig haha har hört om par som haft svårt med att bli gravida men när det väl hänt en gång så sker det lättare igen! :) har också svårt med preventivmedel, ska förmodligen köra på kopparspiral och hoppas på det bästa för jag vill verkligen inte bli gravid igen :P

Anlili jag äter som vanligt jag med, har märkt att lillen blir oroligare på kvällstid mellan 18 och 20 ungefär. Vet inte om det är gaser dock...

Hur ofta sköter era bebisar magen? Min son gör det konstant :o typ en gång i timmen! Är det normalt haha?

• Mulan91

Många här som inte tar napp ser jag! Då är vi inte ensamma haha:)

Wow Snuttispluttis 2-3 ggr per dag:o och här är det nonstop! Vilken skillnad det kan vara haha :)

• Mulan91

Jaa sjukt många bajsblöjor!! Men inge läckage än så länge :)

Jag fick ont i ryggen av amning med första så den här gången köpte jag en amningskudde från Jollyroom. Inte då dyr och formad som en ostbåge typ. Älskar den! Funkar bra och är flexibel ändå så jag kan sitta hur jag vill. Rekommenderar den! Tror jag fick den för 399/299 :)

Haha det här med vägning känns som när man skrev prov i skolan och väntade på betyg xD

Svar på tråden BF Augusti 2016