BF Augusti 2016
Tack för alla råd om amningen och bröstvårtorna! Ska testa med bröstmjölken, tror mjölken börjar rinna till för det spänner riktigt ordentligt i brösten nu!
Tack för alla råd om amningen och bröstvårtorna! Ska testa med bröstmjölken, tror mjölken börjar rinna till för det spänner riktigt ordentligt i brösten nu!
Men shit vad dåligt!!! Gud va tråkigt :( ledsen! Hoppas du får lite sömn iaf o så får dom faktiskt ta o hjälpa dig tidigt imorgon så här kan det ju inte fortsätta!!
Om inget tycker man ju att du borde bli igångsatt tidigare, varför ska du behöva vänta till fredag?? Blir frustrerad när man läser det här. Alla vi har fått barn nyligen och VET hur hemsk smärtan är, så att läsa det här gör mig förbannad! Hoppas du får nån hjälp idag!
grattis Nmg!! Äntligen!! Bra jobbat wow vad stor han var! <3
Moen jag vet inte, hade tänkt skriva in mig i Liljeholmen faktiskt :o antar att du är i vår ort? :)
Shit är det nån som inte brister? Jag fick 4 st men de var inte så stora, de sydde ihop två med 4 stygn vad jag förstått.. Har typ inte vågat känna där nere hahaha gör bara rent. Att kolla kommer inte ens på fråga, jag vill inte se haha.
Är det nån mer här som fått ont i svanskotan? Kände av det igår och det håller i sig, gör ont när jag sitter ner :/
Hur många är det kvar nu förresten? En va ? Sen uppdaterar vi listan tycker jag med alla datum :)
Wohoo mrs B!! :) lycka till!
Då var det alla då?
Usch alltså d här med att bli klippt är ju jätte läskigt :(((( starka e ni som gått igenom det!
Moen ja jag förstår hahah funderade också på det! Men sambons andra barn gick till lilje så tog den. Hade en hemsk BVC första gången, i vårby gård hahaha takplanerna höll bokstavligen på att ramla ner och d var fuktskador längs väggarna :/ trötta barnmorskor som för det mesta svarade "håll ut" eller "fullkomligt normalt" till allt utan nån stöttning.
Haha nr två e en fasa efter förlossning!!
Fortfarande ingen mer som haft ont i svanskotan ?
Tänkte att tråden kan ligga kvar men att vi uppdaterar BF listan till de riktiga datumen:)
Som jag ex
4/9 Mulan91, 25 år Stockholm, andra barnet, pojke
O så kan ni andra fylla på gärna i rätt ordning som sist :)
Jo jag! Efter min första förlossning så började jag få ont efter nån vecka. Hade ont till och från i två år innan jag sökte hjälp. Enligt sjukgymnast är det mina SI -leder. Dessutom hade min svanskota blivit lite "deformerad ". Men musklerna som behövs stärkas för lederna. Denna graviditet hade jag ett helvete, nu efter denna förlossning känns det som förr, ont då och då.
Inte säkert att det är samma för dig, men hör med sjukgymnast på vc. :)
31/7 Moen, 23 år, Stockholm, första barnet, flicka
1/8 Misszandra, 23 år, Karlskrona, första barnet, pojke
3/8 Anlili, 36 år, Norrköping, andra barnet, flicka
5/8 Mal Mal, 32 år, Karlstad, tredje barnet, pojke
31/8 Hallonpajen, 39 år, Bjärred, tredje barnet, pojke
4/9 Mulan91, 25 år Stockholm, andra barnet, pojke
9/9 Nmg, 32 år Gävle, andra barnet, pojke
Tycker du ska sluta ge honom oljan om han reagerar så illa på den, iaf tills ni har ett annat alternativ :/ då kan du ju med all säkerhet se om det upphör när du slutar med oljan!