Sommarmalva skrev 2016-07-10 22:27:19 följande:
Förstår fullständigt! Och här får man gnälla.... Fast jag däremot har magen i knät hela tiden, och den hänger så långt ner att det blir otroligt svettigt o äckligt under. Halsbrännan har jag iallafall blivit av med med hjälp av omeprazol. Har du provat det?
Sen är ju vissa dagar jobbigare än andra. Humöret kan inte vara på topp jämt! Jag har fruktansvärda problem med mina svullna fötter! Sist jag tog på mig stödstrumpor hjälpte det inget eftersom jag ändå var svullen redan när jag vaknade, så hade obekväma stödstrumpor PLUS svullna fötter! Nu har jag gett upp! Fast de känns som korvskinn på fötterna ikväll, redo att spricka...
Men. Om en vecka i morgon åker vi in o blir igångsatta. Så jag står ut.
Hur lång tid är det kvar för dig?
Nej, det är väl inte charmigt på något sätt att vara gravid, iallafall inte de sista veckorna..!
Har faktiskt inte provat Omeprazol, kanske ska ta och göra det. Tack för tipset!
Usch för alla dessa krämpor och besvär :/ vad skönt att det bara är en vecka kvar för dig! Måste vara en lättnad att veta vilken dag det blir. Jag har 9 dagar till BF, men med min tur så går jag säkert över två veckor.. Nej, ja e int bitter ;) hoppas på att jag har fel!