BF Juli 2016 (ny!)
Urinvägsinfektion lät inte kul!! Fick du det i samband med katetern tror du?
Vår lille Max är med lite strulig på kvällen nu. Eller, han har blivit mer gnällig över lag tycker jag. Hittills har han sovit, ätit och varit jättelugn de stunder han varit vaken men nu är det gnälligt och oroligt. Och kräks! Blir en hel del ombyten här hemma och det känns som om han luktar kräk hela tiden stackarn.
Och det där med kläder. Usch ja! Trots att jag gått ner mina kilon så har jag en skitsnygg putmage, med en navel som fortfarande putar ut och "en massa" (känns det som) hud som hänger under magen...suck... Det liksom lägger sig över byxorna! Hemskt! Så missnöjd med magen!
Jaså, vad jobbigt :/ inte kul med kräks! Här blir det också många ombyten, men detta för att han gärna kissar mitt under blöjbytena och gärna på sina kläder..
Mm, så ser min ut med :( jag kör på gravidbyxorna fortfarande, inga gamla byxor sitter snyggt ändå. Hoppas och tror att magen kommer se bättre ut med tiden (men om två veckor har nog inte mycket hänt tyvärr). Min man köpte en mammaträningsbok till mig (efter att jag pratat om det, det var ingen pik ;) ) så får se om det kan vara nånting!