• Jaqie86

Testlagrets graviditetstest

Hej

Vad tolkas detta testet som. Det är taget på BIM -5 med testlagrets stickor. Går de att lita på?

• Svar på tråden Testlagrets graviditetstest
  • Jaqie86

Vågar inte tro på det ännu. Fick missfall förra månaden och vågar inte hoppas igen. Känner mig verkligen helt förvirrad just nu men tack för svaren :)

• Smurfsahlin

Då är vi i samma sits. Tog ett test idag bim -2/3 som visar svagt positivt. Fick ett tidigt mf (2 dagar efter bim) så det är nervös väntan nu. Vill du se testet ligger det under tråden " hjälp med att analysera otydliga test" eller vad den heter.

Håller tummarna för oss båda

• Jaqie86
    Smurfsahlin skrev 2016-01-19 22:01:06 följande:

Då är vi i samma sits. Tog ett test idag bim -2/3 som visar svagt positivt. Fick ett tidigt mf (2 dagar efter bim) så det är nervös väntan nu. Vill du se testet ligger det under tråden " hjälp med att analysera otydliga test" eller vad den heter.

Håller tummarna för oss båda

Hittar inte tråden :( du kan posta bilden här hade velat se ditt resultat. Mitt missfall skedde också tidigt, dagen efter BIM och har inte haft någon mens däremellan. Tog ett nytt test idag -3 BIM och tycker det är lite starkare.

Håller också tummarna!!
  • Smurfsahlin

Här är mitt test från igår. det idag är lite tydligare men ff svagt. hade heller ingen mens mellan mf och nu. ska köpa digitalt test och ta bim dagen för att vara på säkra sidan. sen är det bara hålla tummarna isåf att bebis stannar kvar.

Ser en tydlig stegring på ditt test. Vågar mig nog på att säga grattis :)
  • Jaqie86

Ditt test hade jag också tolkat som ett positivt så grattis till dig med :) nu hoppas vi ju att det ska stanna kvar denna gången.

Jag väntar också till BIM som är på lördag med att ta ett digitalt test från cb.

Vi får uppdatera varandra ????????

• MysMamman87

Mitt test såg likadant ut imorse som det du la upp igår, vågar inte riktigt tro på det :)

Svar på tråden Testlagrets graviditetstest