• Jaqie86

Testlagrets graviditetstest

Hej

Vad tolkas detta testet som. Det är taget på BIM -5 med testlagrets stickor. Går de att lita på?

• Svar på tråden Testlagrets graviditetstest
  • Jaqie86
    Smurfsahlin skrev 2016-01-20 16:05:27 följande:

86:a jag med :)

Två barn innan (4+2).

När är du beräknad? Jag får mitt till 29 september :)

Jag vet inte hur jag ska räkna för har inte haft någon mens sedan missfallet. Men om jag räknar från första dagen jag började blöda så blir BF den 2a oktober :)
  • Smurfsahlin

Så räknar jag med, från den dagen jag hade sista blödning. 14 dagar sedan fullt utslag på äl test så tror beräkningen stämmer fint för min del :)

Tog ett cb test förut som var klart positivt :)

• Jaqie86
    Smurfsahlin skrev 2016-01-20 20:14:45 följande:

Så räknar jag med, från den dagen jag hade sista blödning. 14 dagar sedan fullt utslag på äl test så tror beräkningen stämmer fint för min del :)

Tog ett cb test förut som var klart positivt :)

Va roligt grattis!!!
  • MysMamman87

Jag har ett mycket tydligare streck idag, men jag kan inte lägga upp bilder här. Varken från mobilen eller datorn, någon som vet hur jag ska göra? Skulle va kul att få det bekräftat från fler eftersom det är så svårt att förstå :)

• Jaqie86
    MysMamman87 skrev 2016-01-21 11:13:23 följande:

Jag har ett mycket tydligare streck idag, men jag kan inte lägga upp bilder här. Varken från mobilen eller datorn, någon som vet hur jag ska göra? Skulle va kul att få det bekräftat från fler eftersom det är så svårt att förstå :)

Jag kunde bars lägga upp bilder från mobilen när jag var inne på mobilversionen. Då tryckte jag på välj filer så hamna jag i bildbiblioteket och kunde välja bild.

Detta funkade inte när jag var inne på mobilen men genom standardversionen. Hoppas det hjälpte dig
  • Smurfsahlin

Magen är hur svullen som helst. Typ menssvullen fast 10 ggr värre.

Får hoppas svullnaden lägger sig efter hand annars kommer det gå åt skogen att dölja i ytterligare 8 veckor ????

Bad min sambo köpa med avokado hem till dagens middag. Får hem 3 st stenhårda avokado. Han fick sig en "liten"utskällning ????. Ååå vad jag älskar dessa hormoner ????????

• Smurfsahlin
    MysMamman87 skrev 2016-01-21 17:51:40 följande:

Detta gjorde jag i eftermiddags, kunde inte riktigt tro på streck bara :)

Ååå va kull.Stort grattis

Ska ta ett digitalt imorn eller på lörd, trots tydligt plus på cb. Känns mer verkligt när man får det i text ;)

Vilken vecka är du i? Första barnet?

Jag är i vecka 3+6 idag

• MysMamman87
    Smurfsahlin skrev 2016-01-21 18:27:06 följande:
    Tack :)
    Jag tror att jag är i v. 3+3. Har en dotter sen tidigare, hon är 7 år. Har du barn sen tidigare? :)
  • Smurfsahlin
    MysMamman87 skrev 2016-01-21 20:17:53 följande:

Tack :)

Jag tror att jag är i v. 3+3. Har en dotter sen tidigare, hon är 7 år. Har du barn sen tidigare? :)

Har en på 4år och en på 2år :)

Tog cb digital förut, samma resultat som dig :)

Idag knappt någon molvärk alls så blir alltid lika nervös för mf, även om jag vet att symtomen kommer o går. Lika bra att njuta nu för om ett par veckor klagar man väl på illamåendet ;)
Svar på tråden Testlagrets graviditetstest