Testlagrets graviditetstest
Hej
Vad tolkas detta testet som. Det är taget på BIM -5 med testlagrets stickor. Går de att lita på?
Hej
Vad tolkas detta testet som. Det är taget på BIM -5 med testlagrets stickor. Går de att lita på?
86:a jag med :)
Två barn innan (4+2).
När är du beräknad? Jag får mitt till 29 september :)
Så räknar jag med, från den dagen jag hade sista blödning. 14 dagar sedan fullt utslag på äl test så tror beräkningen stämmer fint för min del :)
Tog ett cb test förut som var klart positivt :)
Så räknar jag med, från den dagen jag hade sista blödning. 14 dagar sedan fullt utslag på äl test så tror beräkningen stämmer fint för min del :)
Tog ett cb test förut som var klart positivt :)
Jag har ett mycket tydligare streck idag, men jag kan inte lägga upp bilder här. Varken från mobilen eller datorn, någon som vet hur jag ska göra? Skulle va kul att få det bekräftat från fler eftersom det är så svårt att förstå :)
Jag har ett mycket tydligare streck idag, men jag kan inte lägga upp bilder här. Varken från mobilen eller datorn, någon som vet hur jag ska göra? Skulle va kul att få det bekräftat från fler eftersom det är så svårt att förstå :)
Magen är hur svullen som helst. Typ menssvullen fast 10 ggr värre.
Får hoppas svullnaden lägger sig efter hand annars kommer det gå åt skogen att dölja i ytterligare 8 veckor ????
Bad min sambo köpa med avokado hem till dagens middag. Får hem 3 st stenhårda avokado. Han fick sig en "liten"utskällning ????. Ååå vad jag älskar dessa hormoner ????????
Detta gjorde jag i eftermiddags, kunde inte riktigt tro på streck bara :)

Detta gjorde jag i eftermiddags, kunde inte riktigt tro på streck bara :)
Ååå va kull.Stort grattis
Ska ta ett digitalt imorn eller på lörd, trots tydligt plus på cb. Känns mer verkligt när man får det i text ;)
Vilken vecka är du i? Första barnet?
Jag är i vecka 3+6 idag
Tack :)
Jag tror att jag är i v. 3+3. Har en dotter sen tidigare, hon är 7 år. Har du barn sen tidigare? :)