Testlagrets graviditetstest
Hej
Vad tolkas detta testet som. Det är taget på BIM -5 med testlagrets stickor. Går de att lita på?
Hej
Vad tolkas detta testet som. Det är taget på BIM -5 med testlagrets stickor. Går de att lita på?
Det är positivt, grattis..!
Ja deras är bra och det ser positivt ut, grattis! 
Vågar inte tro på det ännu. Fick missfall förra månaden och vågar inte hoppas igen. Känner mig verkligen helt förvirrad just nu men tack för svaren :)
Då är vi i samma sits. Tog ett test idag bim -2/3 som visar svagt positivt. Fick ett tidigt mf (2 dagar efter bim) så det är nervös väntan nu. Vill du se testet ligger det under tråden " hjälp med att analysera otydliga test" eller vad den heter.
Håller tummarna för oss båda
Då är vi i samma sits. Tog ett test idag bim -2/3 som visar svagt positivt. Fick ett tidigt mf (2 dagar efter bim) så det är nervös väntan nu. Vill du se testet ligger det under tråden " hjälp med att analysera otydliga test" eller vad den heter.
Håller tummarna för oss båda

Ditt test hade jag också tolkat som ett positivt så grattis till dig med :) nu hoppas vi ju att det ska stanna kvar denna gången.
Jag väntar också till BIM som är på lördag med att ta ett digitalt test från cb.
Vi får uppdatera varandra ????????
Mitt test såg likadant ut imorse som det du la upp igår, vågar inte riktigt tro på det :)