• okt_bebban

BF Oktober 2016

Hej på er!
    Det fanns ju inget inlägg för oss som har BF i oktober, så jag startade ett :)
    Idag köpte jag ett digitalt graviditetstest och det visade: Gravid 1-2 veckor, men entligt graviditets appen så är jag 4 veckor (3+4)! Vet någon hur bra dom funkar? 
    Detta är min tredje graviditet.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-01-25 22:16
    BF 1 oktober!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-04 23:09
    För er som är intresserade så finns en privat Facebook-grupp! Ni kan maila sötnöten. Hoppas vi ses där.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-11 20:47
    Nu är maxgränsen uppnådd på Facebook gruppen, så det går inte att maila Sötnöten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-17 21:50
    Nu finns en ny hemlig fb grupp, maila Helena­Saga

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-21 21:31
    Hej! Jag vill meddela er att den andra fb gruppen också nått sin maxgräns. Det kanske finns någon som vill starta en tredje?

• Svar på tråden BF Oktober 2016
  • skruttan1988
    iduberga skrev 2016-02-11 23:33:17 följande:

V. 5 + 6 här. Mitt andra barn. Är så otroligt andfådd hela tiden, har inget minne av att det var så förra gången. Har svårt att liksom få luft även fast jag inte anstränger mig. Någon annan som har samma problem?

Aa samma här.. å trött. Så in i helvetes trött vilket resulterar i att jag jäkligt less på allt. +att min stackars sambo fick sig ett par sura sms innan :/
  • Hf84

Min symptom är här precis som med E. Jag mår sjukligt illa hela dagarna och spyr. så nu ska jag få lergigan comp utskrivet, så skönt. funkade bra förra gången i alla fall. 

• mocha8676

Ni som fått bruna flytningar.. Jag har fått det vid alla graviditeter. Dom två första slutade med missfall i V6 och 7. Den tredje graviditeten slutade med värdens finaste friska tjejen! Under den graviditeten hade jag många småblödningar och en kraftig blödning.

• emelieB
    mocha8676 skrev 2016-02-12 11:35:38 följande:

Ni som fått bruna flytningar.. Jag har fått det vid alla graviditeter. Dom två första slutade med missfall i V6 och 7. Den tredje graviditeten slutade med värdens finaste friska tjejen! Under den graviditeten hade jag många småblödningar och en kraftig blödning.

Hade du mkt flytningar vid MF? Och hur länge innan MF?..

Grattis till din dotter! :)
  • mttp

Finns en sluten grupp på FB som heter BF oktober 2016 som jag har nyligen startat. Hoppas vi ses där. Lättare att prata där tycker jag. :)

• Lerumsmamma

Hittar inte heller BF gruppen på Facebook? :(

Svar på tråden BF Oktober 2016