• okt_bebban

BF Oktober 2016

Hej på er!
    Det fanns ju inget inlägg för oss som har BF i oktober, så jag startade ett :)
    Idag köpte jag ett digitalt graviditetstest och det visade: Gravid 1-2 veckor, men entligt graviditets appen så är jag 4 veckor (3+4)! Vet någon hur bra dom funkar? 
    Detta är min tredje graviditet.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-01-25 22:16
    BF 1 oktober!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-04 23:09
    För er som är intresserade så finns en privat Facebook-grupp! Ni kan maila sötnöten. Hoppas vi ses där.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-11 20:47
    Nu är maxgränsen uppnådd på Facebook gruppen, så det går inte att maila Sötnöten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-17 21:50
    Nu finns en ny hemlig fb grupp, maila Helena­Saga

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-21 21:31
    Hej! Jag vill meddela er att den andra fb gruppen också nått sin maxgräns. Det kanske finns någon som vill starta en tredje?

• Svar på tråden BF Oktober 2016
  • mocha8676
    emelieB skrev 2016-02-12 12:15:48 följande:

Hade du mkt flytningar vid MF? Och hur länge innan MF?..

Grattis till din dotter! :)

Vid tidigare MF har jag fått ordentlig blödning inom två dygn. Men som många skriver behöver det inte alls betyda MF.
  • Vanja
    mttp skrev 2016-02-12 12:29:06 följande:

Finns en sluten grupp på FB som heter BF oktober 2016 som jag har nyligen startat. Hoppas vi ses där. Lättare att prata där tycker jag. :)

Hittar inte din grupp? :(
  • mttp

Hej alla pratsugna mammor. Angående FB gruppen så ska jag kika på varför ni inte kan söka den. Jag är ganska ny i det med skapa FB grupp. Kanske man måste bjuda in för att det ska funka hmm.. jag trodde att ma kunde bara förfrågan till gruppen men men ska se

• HelenaSaga
    mttp skrev 2016-02-12 17:02:56 följande:

Hej alla pratsugna mammor. Angående FB gruppen så ska jag kika på varför ni inte kan söka den. Jag är ganska ny i det med skapa FB grupp. Kanske man måste bjuda in för att det ska funka hmm.. jag trodde att ma kunde bara förfrågan till gruppen men men ska se

Man kan nog välja att göra gruppen osynlig eller inte, jag är iaf gärna med! Plussade idag :)
  • FamÅsling

Bjud gärna in mig till gruppen. Sandra Åsling
    Från nora
    Har en bild på mig, har glasögon på bilden

• othello

Är den hemlig måste man vara vän med dig på fb och bli inbjuden.

• othello

Ändrar du till sluten eller offentlig grupp kan vi alla ansöka om medlemskap.

Svar på tråden BF Oktober 2016