Inlägg från: VilkenKarl |Visa alla inlägg
  • VilkenKarl

Har någon lyckats övervinna sina missbruk med sin egna vilja och terapi?!

Anonym (...) skrev 2016-01-30 13:01:44 följande:

Har 18 av missbruk, jag är övertygad om att jag kan övervinna det genom kbt och egen styrkevilja ..

Hoppas verkligen det finns folk här med en åsikt runt detta och/eller en vilja att dela med sig.

Idag är jag glad och vill därför "belöna" mig med rus men istället tog jag en halv lugnande tablett för att lugna mig!

Tja! Jag skriver ganska mycket om det (ihop med andra) i min tråd här på Missbruk. "Nyktra Missbrukare" Läs gärna! Och fråga om du undrar något!

Må bäst!
  • VilkenKarl
    Anonym (...) skrev 2016-02-18 21:58:44 följande:
    Det gjorde jag för några dagar sen men fick ingen respons.. Men absolut en bra tråd och även en väldigt öppensinnad, insiktsfull person med kanalerna sina öppna som håller i den.
    Tack! Det var snällt!
  • VilkenKarl
    Anonym (...) skrev 2016-02-18 23:38:58 följande:
    Du är säker snäll men jag fick ändå ingen respons så jag la upp det på hyllan lite! Följer dock tråden. Upplever inte att det funnits många sådana lika trådar som "fastnat" men det beror nog på ts upplägget och att du är en som ser människor problem på ett sätt som få har "talang" för.
    Hur går det med allt nu då? Har du hållit dig ifrån?
Svar på tråden Har någon lyckats övervinna sina missbruk med sin egna vilja och terapi?!