Höstbebisar efter IVF 2016
Nu har även jag varit på RUL, äntligen! Allt såg jättebra ut och vi väntar en liten pojk!! :)
Nu har även jag varit på RUL, äntligen! Allt såg jättebra ut och vi väntar en liten pojk!! :)
När har ni andra fått reda på att ni måste äta järn? Jag har fortfarande bara varit på inskrivningen samt på ultraljuden men då var det ingen övrig provtagning.
Jag har varit på hälsosamtal i vecka 8-9, sen inskrivning vecka 12-13. Sen blir nästa besök i vecka 26. Så ofta är det ju inte...
Fast jewel, du väntar väl också andra barnet? I Västra Götaland? Går du privat?
Asos har jag köpt snygga gravidkläder hos.
Jag tror folk tror att de är roliga och/eller inte tänker sig för och fäller ngt slags standardkommentarer. Min förra grav var det en gubbe på mitt jobb som tyckte det var kul att konstant kalla mig för tjockis. Jag tröttnade och började kalla honom för tjockis tillbaka (inte alls barnsligt...) så att han skulle känna själv hur o-kul det är. Det tog skruv och han slutade.
Det där "är du säker på att det inte är två" var det många som sa. Om det var nån jag kände ganska bra så sa jag åt dem att man inte vill höra det. Man vill ju inte höra vare sig att man har jättestor eller pytteliten mage. Om nån måste kommentera är det bättre att bara säga att den är fin. Tänk om alla kunde fatta det.
CB>här är en lista med bf-datum och kön för dem som vet. www.familjeliv.se/forum/thread/76715190-lista-till-hostbebisar-efter-ivf-2016
Jag är på solsemester och försmäktar nästan i värmen. Lyckades vaxa både ben och bikinilinje innan vi for :) Men alltså, rekommenderar inte 30+ grader i det här tillståndet. Brukar inte ha problem med värme annars men nu blir jag lååångsam, trött och emotionell.
Idag är det vecka 25! :)
Någon som har tips på en BH storlek större? Har jättesvårt att hitta med F-kupa som sitter bra. Inte ens Twilfit hade någon vettig. :-/