Höstbebisar efter IVF 2016
Grattis Jewel! <3
Grattis Jewel! <3
Ser inga bilder i appen :*( Har också Pontus på namnlistan!!
Fasen vad mycket spännande som händer här nu!
Har äntligen hittat lite pepp för förlossningen. Läste på från vår gamla profylaxkurs men kände att jag blev ännu mer stressad av att försöka plugga in all profylaxandning, förlossningsställningar, målbilder, affirmationer etc. Har istället läst om dyktekniken idag. Hoppas kunna få den att funka, verkar så logiskt och coolt. Någon som provat/tänker prova det?
Är fortfarande i latensfasen men får ondare och ondare. Värkar var 4:e minut. Men tror det lär dröja lite. Behöver inte åka hem iaf. Skönt det!!! CTG varannan timme så känns tryggt! :)
Förra gången gick slemproppen ca en vecka innan lillplutten föddes. Så helt kört ett tecken att det är på G men inte ett "det händer nuu"-tecken.
Kört=klart.
Grattis Libra! <3
Också känt illamående idag, kan det vara ett tecken alltså?. Lite allmänt hängig med huvudvärk men kopplade inte det direkt till bf. Nu på kvällen har det däremot ilat som bara den, som att bebisen borrar sig ännu längre ned. Trodde nästan det var nåt på gång. Börjar också känna mig ganska redo fast också nervös.
Hur var det här i tråden med dyktekniken? Någon annan som testat/är sugen på att testa eller har andra erfarenheter?
Spännande Pusheen och lallallalla! Ja, man vet ju inte säkert om man kommer ha sinnesnärvaro (eller -frånvaro?) att klara det i den situationen. Hoppas! Blev i alla fall tilltalad av att det var så mycket mindre krångligt än profylaxandningen vi försökte med sist. Tänker ge det ett försök helt klart!
Han ska också påminna om att gå och kissa då och då! Min man glömde det sist, det har jag ältat i tre år :D