Höstbebisar efter IVF 2016
En nackdel bara: de söta kläderna i stl 50 som man packat i bb-väskan var för små! :D Min BM trodde inte att vår bebis skulle vara så speciellt stor sa hon...
En nackdel bara: de söta kläderna i stl 50 som man packat i bb-väskan var för små! :D Min BM trodde inte att vår bebis skulle vara så speciellt stor sa hon...
Här går det bra. Det enda krånglet är att lillen inte vill sova på natten, bara på dan så vi är trötta. Igår somnade han först när det var dags för pappa att gå till jobbet, puh! Annars är jag mest nojig för RS-virus. Har blivit förkyld och är rädd att smitta lillen. I det stora hela tycker jag att det går jättebra. Känns som om vi har mer perspektiv den här gången, att alla jobbiga grejer kommer gå över och att tiden kommer gå snabbt. Mysigt är det med bebis!
Vi har inte bestämt namn än, så svårt! Tycker det finns flera som skulle passa. Har ni?
Grattis Pusheen! Intensiv förlossning! Låter inte helt olikt min egen senaste. Samma viktklass på bebisarna med :) Underbart att det är klart. <3
Bra att du tar tag i situationen frmid!
Det var visst fel visade mina googlingar, ivf fanns...men jag är rätt så säker på att jag inte är ivf-barn.
Hittade även detta "Vid jämförelser av färska och frysta embryon har man fått resultat som visar att barn från frysta embryon oftare är stora för sin ålder."
Fast båda våra är färska.
Kikat runt lite till. Verkar snarare vara risk att få ett litet barn m ivf.
Grattis irrbloss!!!
Är det nån som har en bra baby-app till mobilen? Gärna en som beskriver utvecklingssprång.
Samma med vår sömn! Sova hela dan, vaken hela natten. Frustrerande men svårt att göra nåt åt utom att försöka ta igen när det går.
Åh gud lallalalla! Började gråta när jag läste din förlossningshistoria. Det är så galet att man är så nära liv och död under dessa timmar. Kramar till dig, älta på! Skönt att det gick bra till slut <3
Hej! Jag läser också ibland men har inte funnit ro att skriva. Vår sömn var katastrofal i början, lillen sov inte en minut på hela nätterna och tog igen det på dagen istället. Men nu går det bättre. Att liggamma hjälper en hel del även om jag tycker det är lite läskigt. Är rädd att i sömnen råka lägga mig/ett täcke över lilleman.
Han är i alla fall SÅ SÖT!! Tokkär i den lille plutten.