Höstbebisar efter IVF 2016
Men fy, det är jobbigt när nåt avviker och som blivande mamma har man ju ingen aning om vad som händer därinne. Jag känner med dig.
Ja, verkligen. Det är skönt att känna att jag kan noja ur helt med honom och han är lugn och vettig tillbaks. Det hjälper faktiskt mycket.
Jag gissar att även gravidnojor är en del hormonpåverkan. Men han kan ju ändå gärna få komma ut nu, tycker jag. 39+4 måste väl räcka? :D
Tjoho! Nytt symtom att analysera såhär på BF-1! Är väldans lös i magen plötsligt, och det är verkligen ett trendbrott med tanke på att min mage rört sig lite snabbt som en gråsten under hela graviditeten.
Inga fler förvärkar och ingen slemmis el liknande dock, men jag tar det ändå som ett gott tecken :)
Hur har du det idag Pusheen? :)
BF idag, tjoho!
Näe, det verkade inte bli mer än så. Lite förvärkar igår kväll, precis som kvällen innan. Men det känns ju i alla fall bra att jag har dom. Min bästa vän gick två veckor över tiden och hade en riktig skitförlossning och hon hade inga förvärkar alls, knappt ens sammandragningar. Så jag tolkar alla signaler på att kroppen förbereder sig som goda tecken. Lite nytta gör de ju säkert i alla fall, även om det inte drar igång på riktigt.
Nu hoppas jag att det håller sig lugnt det kommande dygnet, för imorgon ska vi iväg på en grej som jag helst inte vill missa, men efter det är det fritt fram :)