• Pusheen

Höstbebisar efter IVF 2016

Amie77 skrev 2016-03-15 17:32:14 följande:

Ja, så irriterande. Kom ihåg att jag (förra graviditeten) veckan innan RUL fick veta att det flyttats från vecka 19 till vecka 20. Så jäkla hemskt att behöva vänta en vecka till då man haft nedräkning...

Men fy vad jobbigt med en hel vecka!

Precis, haft nedräkning och idag var det äntligen mindre än en vecka tills det var dags men nu är det en vecka dit istället. Dock har ju snart denna dagen gått så imorgon är det mindre ännen vecka igen

Tur att man har flexibelt jobb och arbetskamrater!
  • Pusheen

Lycka till alla ni som ska på vul imorgon! Just nu är jag bitter på att jag gick med på att flytta fram mitt en dag

• Pusheen
    lallallalla skrev 2016-03-21 10:28:29 följande:

Idag fick jag se Pyret! <3

Helt underbart att se hjärtat slå och små armar och ben som viftar. :)

Åh så underbart! Jag hoppas att jag också får se ett hjärta slå imorgon.

Grattis!
  • Pusheen

Har också fått se ett litet hjärta idag!!! Okej okej jag ger upp.. Får väl inse nu att jag ÄR gravid! Tjohoo!

• Pusheen
    Libra1 skrev 2016-03-24 19:47:02 följande:

Är det några från Skåne här? Vi funderar på att ha en träff i april. Blir nog i Malmö. :)

Här är en skåning
  • Pusheen
    Libra1 skrev 2016-03-24 19:47:02 följande:

Är det några från Skåne här? Vi funderar på att ha en träff i april. Blir nog i Malmö. :)

Här är en skåning
  • Pusheen

Oj, blev dubbelt upp

Hur ställer ni er till KUBtest här? Jag känner mig kluven och vet inte riktigt hur jag ställer mig till det. Jag skulle nog hellre vilja göra fvp direkt istället men då ska man leva med risken för missfall även om risken är liten.

Eller så skiter man i allt och hoppas på ett friskt barn..

Riktigt svåra och jobbiga funderingar. Känns extra svårt när man har haft svårt att ens bli gravid.

Kram och glad påsk till er alla!

• Pusheen
    JOLI skrev 2016-03-26 09:04:20 följande:

Åh vad kul! Nu på morgonen hade jag en liten blödning med en liten mörkröd klump i, sitter med gråten i halsen i kö till 1177. Håll era tummar att det inte är någon fara!!!!

Usch så jobbigt, stackars dig.

Hoppas att allt är okej ändå. Håller tummarna för dig!
  • Pusheen

Kollar bara på klockan hela tiden om jag inte kan få gå och lägga mig snart. Denna trötthet!! Vill bara sova sova sova!

Stor kram till er som fått blödning.. Jag hade flippat totalt. Är livrädd för att få se det varje gång jag går på toan.

Hoppas att allt är som det ska ändå <3

• Pusheen
    irrbloss_83 skrev 2016-03-28 21:36:05 följande:

Känner så väl igen det där, svårt att komma upp ur sängen imorse, spenderat större delen av dagen på soffan varav ca 1 timme sovandes och nu är jag dödstrött igen, ska bara äta nåt innan jag går och kollapsar i säng igen. 

Det tar verkligen på krafterna det här... Och hur jag ska förmå mig att ta mig upp ur sängen kl 05:20 (utan kaffe dessutom!) imorgon är ett mysterium. 

Samma här. Känner mig lite sur på sånt som stör mig från mitt sovandes.

Varför måste jag jobba? Jag orkar inte! Dessutom ska jag jobba nio dagar i rad nu. Gaah!

Nej, nu ska jag äntligen gå och lägga mig

Gonatt
Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016