björkis123 skrev 2016-03-11 19:59:56 följande:
Hallå allihopa, hänger gärna med er :) plussade igår, vårt första och oerhört spännande! Är i v 5 (4+3) och beräknat bf 15 Nov. Känns otroligt overkligt alltihop och är som alla andra orolig att det inte ska gå hela vägen. Har molvärk/tryck mot blåsan av och till dag och natt, kissnödig mest jämt och öm i brösten (även här mer i det ena). Lite huvudvärk och förvirrad (lite tankspridd tror jag, svårt att tänka på annat än bäbis). Men inga problem att äta eller illamående än iaf. Så roligt att följas åt, MOT november!! :):) tycker förresten också att tiden går i snigelfart, igår känns som en vecka sen och många tankar har hunnit snurra i huvudet. Hur tänker ni förresten om att berätta för släkt och vänner? När är väl frågan egentligen, så jobbigt när man inte kan prata med nån annan än killen då det är det enda man tänker på :) rent spontant tänkte jag vänta tills efter v12 med att berätta för någon förutom mina och killens föräldrar men hur tidigt lixom? Även fast jag vet att de blir överlyckliga så är det ju lite nervöst :) Ha det bäst!
Roligt att du hittat hit oxå

Grattis igen

Ja tankarna dom snurrar verkligen...helt normalt såhär i början

haha. Vi kanske berättar för familjen om nån vecka när det känns rätt...och gå ut med det "officiellt" vecka 12 om allt går bra. Ja alltid nervöst att berätta för folk men det gör man ju när man tycker det känns rätt själv osv

Kan vara skönt att ha några att prata med oxå i familjen t.ex!