Inlägg från: vanjastina |Visa alla inlägg
  • vanjastina

BF november 2016

Matl skrev 2016-03-15 12:03:16 följande:
    Tog ett test nyss som visade 1-2. Men som sagt har ju bara gått nån dag sen jag plussade och är på 4+2 nu, dessutom hade jag knappt hållt mig i en timma då jag kissar hela tiden Är inte direkt orolig heller då jag har massa symtom men hade varit kul att få 2-3 men är nog nån dag tidig. Men kan aldrig hålla mig, har sämst tålamod!! Haha Nu ska jag spara sista testet och ta nästa vecka istället!
    Jag tror inte du behöver oroa dig alls, man ska dessutom ta med morgonurin för att få korrekt med veckovisaren tror jag? :) Jag får se om jag testar på torsdagmorgon (4+3) eller fredag..
  • vanjastina
    Let it Rain skrev 2016-03-15 12:56:30 följande:

Här är en till som oroar sig. Jag känner mig inte ett dugg gravid och de få symptom jag hade tidigare (lite molande i magen innan BIM och gaser) har nu också försvunnit helt. Det spelar ingen roll att jag vid båda mina tidigare graviditeter som jag avslutade självmant inte heller hade några symptom, jag oroar mig ändå. :(

Känner mig inte heller speciellt gravid, lite eldigare humör än vanligt bara. Så jag är skitnojig över att jag ska få missfall igen!
  • vanjastina

4+2 idag, känns skönt att rfsu visade såhär starkt redan (inte morgonurin).

• vanjastina
    Let it Rain skrev 2016-03-16 17:00:36 följande:

Är det någon här som vet ifall man kan se något alls i v 5+2? Jag har nämligen lyckats boka in ett VUL då eftersom jag är orolig över att jag inte känner något alls.

Jag tror att man kanske kan se en hinnsäck då, men före 6+0 tror jag det är ganska ovanligt att se något.
  • vanjastina

V 4+3 här idag. Fick precis "2-3" på cb digital, känns tryggt att hcg ökar iallafall och det stämmer ju bra med veckorna.. Ska ta ett digitalt nästa torsdag igen (då är jag i 5+3) och se om det slagit över till 3+, känns inte som att jag kan slappna av lite förrän då faktiskt.. Men så är det när man haft missfall innan. Då testade jag bara med digitalt en gång, i v 6+2 och då stod det "2-3" varpå jag visste att det inte stämde och sen fick jag MF dagen efter :/

Men hursomhelst är jag glad för dagens resultat!! :D

• vanjastina
    Let it Rain skrev 2016-03-17 05:18:18 följande:
    Hur länge sedan var detta MF?
    Jag fick missfall den 4 februari, i v 7. Hcg var endast 300 dagen efter att mitt missfall börjat, och tre dagar senare 45, så jag tror aldrig att det var speciellt högt heller..
  • vanjastina
    Let it Rain skrev 2016-03-17 06:05:55 följande:
    Om du blir gravid igen inom tre månader från ett MF så är chansen HÖGRE att du lyckas behålla barnet. Läste en ny studie om det för inte alls länge sedan. :)
    Underbart :D läste något liknande för ett tag sedan, och det kan ju inte sägas för många ggr!! :D Tack för din pepp <3
  • vanjastina

Idag har jag helt sjuk "mensvärk" (växtvärk?).. Skulle bara vilja ligga hemma i soffan med en vetekudde och en mysig filt. Samtidigt känns det ju exakt som när mensen sätter igång så jag nästan väntar på det, haha.

• vanjastina
    lillaskräp skrev 2016-03-17 11:18:38 följande:

6+0 idag. Började blöda litegrann igår och har en väldigt jobbig sjukdomskänsla i kroppen. Är på gynakuten nu och hoppas på ett VUL.

Åh nej, hoppas att allt går bra!!
  • vanjastina
    Sajocawa skrev 2016-03-18 06:38:47 följande:

Wiho fick 3+ på det digitala idag... Jag har ju också ett MA i ryggen så det är sån jäkla lättnad att ta dessa test.. Nu är det sluttestat så hoppas jag att allt ser bra på ul om ett par veckor!

Härligt :D hur lågt gången är du? Ska också ta digitalt och se om det slår om till 3+ nästa vecka när jag är i v 5+5 ..
Svar på tråden BF november 2016