BF november 2016
Är det någon här som vet ifall man kan se något alls i v 5+2? Jag har nämligen lyckats boka in ett VUL då eftersom jag är orolig över att jag inte känner något alls.
Är det någon här som vet ifall man kan se något alls i v 5+2? Jag har nämligen lyckats boka in ett VUL då eftersom jag är orolig över att jag inte känner något alls.
V 4+3 här idag. Fick precis "2-3" på cb digital, känns tryggt att hcg ökar iallafall och det stämmer ju bra med veckorna.. Ska ta ett digitalt nästa torsdag igen (då är jag i 5+3) och se om det slagit över till 3+, känns inte som att jag kan slappna av lite förrän då faktiskt.. Men så är det när man haft missfall innan. Då testade jag bara med digitalt en gång, i v 6+2 och då stod det "2-3" varpå jag visste att det inte stämde och sen fick jag MF dagen efter :/
Men hursomhelst är jag glad för dagens resultat!! :D
Hoppar in här jag också. Detta är helt otroligt, har en son efter många års försök som slutligen kom till genom IVF.
Nu hade vi bestämt oss för syskonförsök och använda ett nerfryst redan befruktat ägg. Sagt och gjort så börjar jag med tabletterna som ska stimulera ägglossning, testar med ägglossningstest för att se om det stämmer in så vi kan åka till kliniken. Tyvärr infaller insättningen på en helg så det skjuts en månad.
Men i tisdags så plussade jag alltså :)
Har flertalet missfall i bagaget, senast för ett år sen då jag också blev gravid helt naturligt.
Hoppas på att ärtan vill stanna. Denna gång känns det dock väldigt annorlunda mot sist så jag hoppas det är ett gott tecken!
Är i V.4+4 enligt sista mensens första dag.
Ler it rain:
Molvärk, hjärtklappning och extremt trött är det jag känner mest av.. Lite småillamående ibland. Du då?
Nu har jag äntligen fått mitt första ordentliga symptom - yrsel! Vi får se hur det går på träningspasset idag. :D
4+6 idag och varje dag till vecka 12 känns ju helt olidligt lång! ;)
Någon som också har BF 21 Nov kanske? Har ganska så tydliga symtom (ömma bröst, kissar hela tiden, spänner i magen och har även haft några dagar med rejält illamående som jag känner igen från när jag var gravid med dottern) men man vågar ju inte riktigt glädjas med nyheten före man passerat den magiska "gränsen". Antar att fler känner igen sig, speciellt om man som vi har varit med om missfall tidigare. Ni som har lyckats boka VUL, hur har ni gått tillväga? Som jag minns det så är första UL typ vecka 18?