-
Eller vänta nu, jag kanske kan försöka lägga till dig själv. PMa mig den mejladress som är kopplad till ditt FB-konto så gör jag ett försök!Annnanym skrev 2016-03-22 11:23:14 följande:Inte med i gruppen men ska skicka henne ett meddelande, och hoppas att jag får vara med :) -
Kolla PM. :)Flurriburr skrev 2016-03-22 11:52:17 följande:Hittar inte nån sökfunktion så kan inte söka :c får prova sen -
Jag har PMat dig nu. :)Annnanym skrev 2016-03-22 11:38:14 följande:Det står att din presentation är privat, så jag kan inte skicka något meddelande till dig... -
PM. ;)Esls skrev 2016-03-22 12:06:04 följande:Inte ?? Utan :) -
Precis. :) Vi känner nog alla likadant när det gäller den saken.Flurriburr skrev 2016-03-22 12:33:23 följande:En hemlig grupp, betyder det att ingen annan av mina vänner kan se att jag är medlem i det? Hoppas det, då ingen ska veta än :o -
Nope, ingen ny tid, men om jag vill komma tillbaka men killen om några veckor var jag välkommen sa han. :)RapidAngel skrev 2016-03-22 12:55:18 följande:Hurra!!!! Visste väl att du hade räknat rätt! Jag tror också jag är längre än Vad hon sa men whatever! Så coolt!! Visst är det kul att se? Bokade du in någon ny tid? Fick du veta antal mm?
Lycka till i em!!! Håll oss uppdaterade!!
Det var bara en liten krabat, men det är jag väldigt nöjd med. Hade nog fått en smärre chock om det visat sig vara tvillingar därinne, haha. Du ser förresten mitt VUL i FB-gruppen. La in bilden i morse. :) Helt underbart! -
Jag kan rekommendera probiotikakapslar! Jag har inga besvär alls av magen sedan jag började med mina.ppasta skrev 2016-03-22 22:14:50 följande:Någon annan som har samma symtom som mig?
Min mage lixom stannar upp. Ingen aktivitet typ.. förstoppad å allt bara samlas där inne och den ser jättestor ut..
-
Åh, vad fint att höra! ^^ försök slappna av i detta nu. :)vanjastina skrev 2016-03-23 04:13:26 följande:Tog precis ett digitalt, är på 5+2 idag, och fick 3+ !!!! Kan inte med ord beskriva hur skönt det känns, då det aldrig stegrade till det vid mitt missfall sist utan endast visade 2-3 v. Nu hoppas jag så jäkla mycket på att allt går vägen <3
-
Även jag har samma BF, men för mig är det första barnet. Har dock inget illamående än.Trasan87 skrev 2016-03-25 20:07:36 följande:Samma datum som mig då :) och andra barnet!
Här kom illamåendet idag som ett brev på posten, inte kul att ligga och kräkas framför dottern bara. :/ -
Han var ju en sort för sig. ;) Det finns ny forskning som säger att det inte alls är ovanligt med nya graviditeter som tar sig inom 3 mån efter ett MF/MA. Han är helt enkelt inte uppdaterad på området. Men detta vet säkert du. :) Att hjärtat tickade är ju jättepositivt! Lycka till nu!vanjastina skrev 2016-03-30 10:45:58 följande:Nu har jag varit på VUL, läkaren var väldigt speciell måste jag säga och sa först när jag kom dit att "ja du är nog inte gravid utan det är nog rester från din gamla graviditet" (jag fick ett missfall tidigt i februari), "vi gör ett gravtest först för vi litar absolut inte på dem i handeln, och det är ju inte ens säkert att du såg två streck på testet" (ööh nä okej)... Deras test blev såklart solklart positivt direkt, varpå han igen säger "ja men SÅ fort kan man inte bli gravid efter ett missfall, det är inte möjligt, det har jag aldrig sett, men vi gör ett ultraljud och ser". Och direkt så kommer det upp en liten böna på skärmen på tickande hjärta! Läkaren tappade typ hakan och sa "det är ju helt otroligt, har ALDRIG sett någon bli gravid så fort, det är helt klart en ny graviditet". Men hallå, det är väl massor av kvinnor som blir gravida snabbt efter sina missfall, men tydligen har den gynläkaren aldrig sett några ;p Det var som att jag var ett av världens sju underverk :p Innan jag gick sa han även "ja kom ihåg att det kan bli missfall ändå även fast allt ser bra ut just nu". Jo tack jag vet, det är typ det enda jag tänker på.
Tyckte det var ett dåligt bemötande och fick en väldigt olustig känsla av honom, men hjärtat på min lilla böna slår och det är en stor lättnad!!!
-
Inte omöjligt! ;Dvanjastina skrev 2016-03-30 11:10:30 följande:Nej han var verkligen inte uppdaterad på det ;) Jag tror att han har bedrivit sin läkarvetksamhet under en sten kanske ;D -
Till Janusz Kasina i Skärholmens gynekologmottagning. Det går på frikort/Landstinget.mamalolo skrev 2016-03-30 14:13:32 följande:Ni som går på tidigt UL och bor i Stockholm. Var går ni?
-
30 år - falköping - första barnet - bf 13/11
23 år - göteborg - andra barnet - bf 29/11
28år Stockholm andra barnet bf 28/11
22 år - Varberg - första barnet - BF 29/11
35 år - Göteborg- Första barnet - BF 2/11
20 år - Norrköping - första barnet - BF 2/11
36 år - Stockholm - första barnet - BF 19/11 -
Jag går in i vecka 8 på söndag och har knappt några symptom alls. Gjorde ett VUL i början på vecka 6 och då såg allt normalt ut. :)879214 skrev 2016-03-31 17:49:07 följande:alltså någon mer än jag som inte känner sig gravid? jag kan inte tänka mig att det finns något i mig... känner mig som vanligt :S är i v 6.
-
Hoppas att det går bra! Jag ska göra ett UL imorgon, i v. 9+2. :)Hallonsoda2016 skrev 2016-04-18 11:28:55 följande:Håller tummarna! Ska också göra UL idag för att se att allt står rätt till! -
Jag kan lägga till dig i gruppen, men du behöver acceptera min vänförfrågan först. :)Stephenie skrev 2016-04-20 12:50:49 följande:Hej.
Jag vill mer än gärna gå med i facebook gruppen.
Heter Stephenie Bergström där (är brun med stort afro hår och vit blus på min profil bild)
Tack på förhand
-
Så nu ser du ut som någon som gått loss på en plastikklinik? ;D90pettersson skrev 2016-05-06 08:19:20 följande:Även om inte magen syns än så har ju brösten växt en del och är hårda som sten typ haha!
Men sen! LÄPPARNA!!! ser ut som jag varit och fyllt dom igår! Dom har svällt jättemycket!
Själv har jag ökat till 65G i BH, så när jag går i träningslinne på gymmet ser det lite misstänkt ut. I övrigt ser man dock inget alls, ingen mage än. (V. 13) -
Jag är i vecka 21 och känner rörelser extremt sällan, det går flera dagar emellan. Har dock moderkakan i framvägg. Vet du om din sitter fram eller bak?879214 skrev 2016-07-02 17:30:06 följande:jag är nu i v 19 (v 20 på tisdag o då är RUL) o jag känner buffar/svaga sparkar sääällan, alltså de kan gå flera dagar emellan. Är det normalt, någon som känner igen det? Orolig inför RUL...
-
Vi har också funderat starkt på den, just nu är den iaf den som bäst passar våra behov tror vi. :)Malva2015 skrev 2016-07-17 12:10:59 följande:Kul! Vi ska också ha en stokke trailz! Var det lång lev tid? Vilken färg tog ni?