BF november 2016
För mig har det inte gått bra idag. Blev missfall som jag var rädd för. Oerhört trist. Bearbetar så gott det går. Lycka till alla ni andra.
För mig har det inte gått bra idag. Blev missfall som jag var rädd för. Oerhört trist. Bearbetar så gott det går. Lycka till alla ni andra.
Jisses vad illamående jag är, helt sjukt, och lättare lär det ju inte bli närmsta veckorna (5+3 idag).. Blir det ännu värre är jag rädd att jag får sjukskriva mig :/
Ska jag vara orolig, gjorde ett digitalt clearblue och fick 2-3 igen. 5+4 idag borde det inte visa 3+? Eller kan det variera om det är morgonurin eller inte?
Vaknade med fruktansvärda kramper i magen inatt och dom håller i sig än, ingen blödning men känns som sist jag fick missfall... Då va det kraftiga smärtor men inget blod.. Ska åka till gynakuten.. Håll tummarna så är ni snälla :(
Alltså min magsäck och hjärna är totalt ur synk nu. Eftersom att jag mår superilla hela tiden så känns det dels som att jag är supermätt och precis har ätit ett helt julbord samtidigt som jag känner mig hungrig, så jävla jobbigt!! Vet liksom inte om jag är mätt eller hungrig, vilket gör att jag äter hela tiden. Tur att jag har världens megaförbränning för annars skulle jag nog gå upp 40 kg xD är ju bara i 5+5 just nu, är livrädd för att illamåendet ska bli ÄNNU värre sen efter 6+0 / 7+0 , har läst att det brukar vara som värst från de veckorna :S
Jösses. Plussade igår efter ha gått o dragit på att testa nästan en vecka - så rädd att kroppen lurades. Så sanslöst överväldigad och lycklig :D
Är första med bf 28e...
Hej alla!! :D
Här välkomnar vi vecka 7 idag då.. inget speciellt hemskt illamående än *peppar peppar*. Det är det jag går runt och gruvar mig för...vet att det slog till ganska kraftigt vid vecka 9 eller så sist med mina andra två. Får väl se hur det blir denna gång Annars är det samma symtom som förut....extremt ömma bröst som växt, molvärk som kommer och går, kissar ofta, trötthet... hur mår ni andra?
Glad Påsk förresten på er!
Jag har ett sånt illamående att jag inte vet vart jag ska ta vägen, gick in i vecka 7 idag. Är det någon här som provat Lergigan mot illamående vid graviditet? Jag får ärligt talat panik på att må såhär, jag klarar liksom inte av vardagen. Postafen hjälper inte, jag blir bara jättetrött av dem och då mår jag ÄNNU mer illa