• Anonym (Marryzia)

Ni kvinnor som har håriga fittor.

Hej. Här om dagen hade jag tränat på och kört ett gruppträningspass i spinning och efteråt var det sedvanligt dags för duschning. I omklädningsrummet blev jag ganska förvånad när jag fick syn på en av tjejerna som hade varit med och tränat. Till skillnad från de flesta kvinnor jag sett i omklädningsrum och duschrum de senaste 5 åren var hon väldig ovårdad mellan benen. Eller ovårdad är nog fel ord eftersom det har med hygien att göra, men busken mellan benen var massivt stor och lång. Jag kan inte riktigt svara på vad som gjorde mig så ställd, för egentligen är det inte något att bli ställd över. Men kanske var det för att det var så oväntat. Hon var nog inte äldre än 18-20 år och hade ett väldigt bra utseende i övrigt. Man väntar sig inte att en söt, smal och relativt lång tjej i den åldern ska se ut så mellan benen. Jag vet inte om det är hennes utseende eller själva uppträdandet som gjorde mig lite fundersam. För tillskillnad från många andra gick hon omkring väldigt ohämmat i omklädningsrummet utan att handduk, vilket bidragit till min kanske något överdrivna faschination för henne och ämnet i sig. Jag har lite frågor till er kvinnor om ämnet.

1. Har ni sett något liknande i när ni varit och tränat eller vistats i ett omklädningsrum? Alltså att någon så ung kör på 70-80tals modet mellan benen?
    Hur vanligt är det att yngre kvinnor kör på buske enligt vad ni har sett?

2. Hur ser ni själva ut mellan benen? Struntar ni i hur mycket hår ni har mellan benen eller är det viktigt att asa det? Hur mycket hår är okej? 

• Svar på tråden Ni kvinnor som har håriga fittor.
  • Anonym (H)

1.

Jag ser rätt många kvinnor med hår , minst hälften är inte helrakade på gymmet/badet.

2.

Jag har hår men ingen " jättebuske" .

Alla är inte jättehåriga.

Jag " struntar inte i " hur mycket hår jag har utan jag tycker att helrakat är obekvämt och inte snyggt varken på mig eller på en partner.

Det är en smaksak.

Annars bryr mig inte hur mycket / lite hår andra har . Viktigast att de är nöjda.

• sextiotalist
    Anonym (:-O) skrev 2016-02-26 09:30:22 följande:
    Om vi alla sågar av höger fot - så kommer det snart födas barn utan en högerfot, tror du inte?
    Absolut, är det inte evolutionen fungerar? Flört 
  • Anonym (på riktigt?)

Haha TS, du är sjukt pinsam.

Sköt du ditt och skit i hur andra ser ut mellan benen, de trivs förmodligen med det.

• Anonym (anonym)

Det är oerhört fullt med de som är helrakade och som har många hårsäckar när huden ser ut som plockade fåglar.

• Anonym (H)
    Anonym (Marryzia) skrev 2016-02-25 18:30:56 följande:

Jag menar inget illa så sätt. Det är klart att man måste tänka på hur man säger saker. Men man kan föreslå eller tipsa om det kanske?

Nu känner jag inte henne men hon kanske aldrig har haft en kille tidigare och även om hon inte måste vara helt rakad så kan det vara bara att vårda det lite. Jag säger inte att alla killar, men många skulle nog också bli lite fundersamma över en sån buske tror jag.   

Eller kanske hon kan föreslå dig eller tipsa dig att du slutar raka dig. Inte illa menat utan bara för att hjälpa.

Hon kanske tror att du har aldrig haft en kille därför tror du alla MÅSTE se ut som porrskådisar och inte som de själva trivs oavsett de är helrakade , jättehåriga eller mittimellan.
  • Anonym (:-O)
    sextiotalist skrev 2016-02-26 10:09:01 följande:
    Absolut, är det inte evolutionen fungerar? Flört 
    Självklart! Hur hade vi annars kunnat utvecklats till vad vi är idag?

För att sluta simma runt i vatten hela dagarna så slet man givetvis av sig fenorna så ben istället kunde växa ut.

Jag tänker därför propagera för att vi alla sliter av oss armarna, så vi utvecklar vingar istället. Det måste ju ändå ligga i tidens anda med tanke på vilka miljöproblem vi har idag. Skrota bilarna och flyg istället!
  • isolande
    Anonym (:-O) skrev 2016-02-26 11:19:54 följande:
    Självklart! Hur hade vi annars kunnat utvecklats till vad vi är idag?

För att sluta simma runt i vatten hela dagarna så slet man givetvis av sig fenorna så ben istället kunde växa ut.

Jag tänker därför propagera för att vi alla sliter av oss armarna, så vi utvecklar vingar istället. Det måste ju ändå ligga i tidens anda med tanke på vilka miljöproblem vi har idag. Skrota bilarna och flyg istället!
    Hahahaha! Veckans roligaste inlägg Skål
  • Anton Chigurh
    Anonym (Marryzia) skrev 2016-02-25 19:37:07 följande:
    Det beror nog mycket på vem och vilka man träffar också. Men det låter bra om det nu fungerar för dig.

Man ska nog göra som man själv vill i första hand.  

EXAKT...

Kram //Anton ........parking
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • TanganyikaIka
    pigglet skrev 2016-02-26 09:26:36 följande:
    Visst får vi ändå utgå från att det är en "hon" som vistats i omklädningsrum och duschar med kvinnor de senaste 5 åren?

Rakar mig aldrig. Ser ingen anledning till det. Har aldrig gjort. Det är mitt underliv, du kan bara strunta i hur det ser ut.
    Tror inte vi ska utgå från det nej.. Skrattande
  • Anonym (låt alla göra som de vill)
    Anonym (Ung) skrev 2016-02-25 16:04:52 följande:

Bland unga nu börjar det bli mode med könshår och många tycker en buske är snyggt! Helrakad känns liksom passé, lite trashigt och plastigt porrigt på ett sätt som var modernt vid 2000-talets början. En del unga tjejer låter håret under armarna växa och färgar det tom. i coola färger! Rakat är inte längre trendigt.

Jag har aldrig rakat mig för att det är otrendigt eller trendigt, har rakat mig sen jag var 17 år och då gjorde nästan inga andra det, det är nu 22 år sen och jag rakar mig fortfarande, helrakat. Jag gör det för att jag själv tycker det känns skönt, både när jag går på toaletten eller har sex. Gillar den lena ytan och när ex en tunga är där känns det så mycket bättre.

Det lite lustiga är att alla som har hår säger att det är så farligt att raka sig och att man får en massa problem. Detta gäller verkligen inte alla och jag tror det beror på hur man sköter sin hygien över lag.

Jag hade ju inte rakat mig i 22 år om jag fick återkommande svampinfektioner eller andra problem? Jag gör nåt som funkar för mig och som jag trivs med och jag förutsätter att alla andra gör det med, vare sig de har jättebuske, liten buske eller ingen buske alls.

Jag och min kille gillar inte hår - andra gillar hår. Hade han gillat hår så hade jag fortfarande inte låtit dem växa ut, för det handlar om vad jag trivs med och då får han acceptera det.

Svar på tråden Ni kvinnor som har håriga fittor.