• palomablanca

Skånemammor hösten 2016

Hej!

Undrar om här finns fler skåningar som väntar smått under hösten som vill följas åt?

Själv har jag ett barn sen tidigare på drygt ett år och väntar syskon i november. Är 30 år, gift med min man och bor i södra Skåne. Vore trevligt med lite sällskap på graviditetsresan!

• Svar på tråden Skånemammor hösten 2016
  • orzia1
    pandoraDiem skrev 2016-05-10 08:53:34 följande:

Hann aldrig ringa bm för igår när jag kom hem hade jag fått en tid, så den 7e juni blir det :)

Vad skönt du ej var bortglömd.. alltid skönt o ha ett datum o se fram emot
  • orzia1

Var på rul igår. En frisk liten flicka därinne. En liten Ada. Och min dotter är så glad för att få en lillasyster

• pandoraDiem
    orzia1 skrev 2016-05-17 15:10:07 följande:

Var på rul igår. En frisk liten flicka därinne. En liten Ada. Och min dotter är så glad för att få en lillasyster

Grattis! Vad kul att höra :)
  • Hilda77

Grattis Orzia! O vilket fint namn!
    Jag har såna svårigheter med pojknamn. Flicknamn var enkelt. Hoppas jag hittar något som känns 100

Har mitt Rul på torsdag, väldigt nervös. Är min födelsedag då med. Hoppas på bra nyheter.

• orzia1
    Hilda77 skrev 2016-05-17 17:40:39 följande:

Grattis Orzia! O vilket fint namn!

Jag har såna svårigheter med pojknamn. Flicknamn var enkelt. Hoppas jag hittar något som känns 100

Har mitt Rul på torsdag, väldigt nervös. Är min födelsedag då med. Hoppas på bra nyheter.

Tack... våra pojknamn var August, Edvin eller Eno. Sen gillar jag även Oliver, men mitt ex hade en son som hette det så det var inget alternativ...
  • Hilda77

Mitt flicknamn var Inga, efter mormor.
    Favoriten på pojksidan just nu är Frej.

• orzia1
    Hilda77 skrev 2016-05-17 19:27:40 följande:

Mitt flicknamn var Inga, efter mormor.

Favoriten på pojksidan just nu är Frej.

Frej är fint.
  • pandoraDiem

Oliver tycker vi också är fint, vi har det som favorit på pojknamn just nu. Hoppas så att allt är okej med knytet där inne, känns väldigt långt till rul den 7e juni just nu.

• aperfectsonnet
    orzia1 skrev 2016-05-17 15:10:07 följande:

Guuuuud vad roligt! GRATTIS! Jag tycker så himla mycket om namnet Ada. Har ni bestämt fler förnamn utöver tilltalsnamnet?
  • orzia1
    pandoraDiem skrev 2016-05-17 21:07:32 följande:

Oliver tycker vi också är fint, vi har det som favorit på pojknamn just nu. Hoppas så att allt är okej med knytet där inne, känns väldigt långt till rul den 7e juni just nu.

Ja tiden innan rul är seg. Ska ni ta reda på kön?
Svar på tråden Skånemammor hösten 2016