Inlägg från: FuckGoggleAskMe |Visa alla inlägg
  • FuckGoggleAskMe

Kristallbarn?

Oscarsmamma84 skrev 2016-03-11 17:53:39 följande:
    [quote=76430156][quote-nick]Margaux skrev 2016-03-11 17:44:50 följande:[/quote-nick]New Age och vettigt brukar inte användas i samma mening.... Men lycka till med jakten ts![/ Som sagt man får tro på vad man vill o bara för att du inte tror på det så betyder inte det att det är fel. Jisses vad alla är dömande

Visst, man får tro på vad man vill, men om man tror på New Age-dravel och ovetenskapliga fôrklaringar, innebär det faktiskt att det är fel och man får finna sig i att folk är dömande. Jag ska starta en tråd snart om att jorden är platt, WATCH THIS SPACE!!
  • FuckGoggleAskMe
    Drottningen70 skrev 2016-03-11 17:35:20 följande:
    Du vill ha ett vettigt svar på en fråga om kristallbarn??? Kan du inte då ge mig ett vettigt svar på om vad som händer med alla människosjälar som bor i lönnlöven när hösten faller?

Genom alla de goda vibrationerna från de små kristallänglarna, förvandlas människosjälarna till små daggkristaller som svävar bort till varmare nejder med de goda vinddemonerna. Och sen lever de lyckliga i alla sina månvarv.
  • FuckGoggleAskMe
    Oscarsmamma84 skrev 2016-03-12 19:18:04 följande:
    Precis:) har aldrig hört talas om det innan därför blev jag nyfiken o hon var så engagagerad i det. De flesta andra inläggen i denna tråd är bara patetiska o sandlådenivå . Bevisar bara att folk borde skaffa ett liv eller iallafall förbättra sin personlighet. Så lätt o sitta bakom sin skärm o tro man e störst bäst o vackrast men det bevisar bara vilken patetisk liten människa man är när man måste förlöjliga allt. Fast borde inte vara förvånad är FL i ett nötskal

Att man förlöjligar löjliga hitte-på teorier som är helt vansinniga är väl inte så konstigt? Teorier som strider mot vetenskap, forskning och sunt förnuft behöver ingen hjälp att bli förlöjligade, för det är dom redan. Att driva med vansinniga teorier är inte att förlöjliga allt. Fast att resonera logiskt är kanske inte din starkaste sida.
Svar på tråden Kristallbarn?