• Svar på tråden 5 år och Mamma!!???
  • roha

Tycker nog att det låter lite för otroligt...

• clementine81

Nä, va hemskt!

När jag ser detta hoppas jag på att det är en jungfru födsel i så fall.

För vem är pappa?

• ebben

Ärligt talat så tror jag INTE på det.........
    Faktiskt......hon skulle ju ha varit mindre än 5 år då hon blev gravid? Nä-det funkar ej.....

• UFS

Jag har svårt att tro att en så liten kropp skulle överleva det, om det mot alla odds inträffade...
    Tror att det är båg.

• Setta
    Tror inte heller på det...

Kroppen kan ju inte vara mogen... man får ju mens efter ägglossning o utan ägg kan inte befruktning ske.
    Nog för att barn kommer i puberteten tidigt men detta e liiiite väl...
    // Jessie, the mom
  • MrsL

I Sydamerika är det tydligen poppis med kyckling. De sprutas fulla med hormoner för att växa snabbare, och dessa hormoner kan orska tidig pubertet hos barnen. Detta enligt maken, Mister L! Men detta är ju moderna rön, och fallet Medina var redan 1933 så jag vet inte om det har med saken att göra....

• Lefo

Jag såg ett tv program för ca 10-15 år sedan där barn i Brasilien hade fått i sig hormonor från kyckling och flickorna hade kommit i pubertet när de var ca 5 år.
    Men som sagt detta är ju 1933.
    Men det finn säkert något genetiskt fel som kan gör att man kommer i pubertet tidigare.
    Men att då också bli gravid............

• KickStart

Ibland kan en tumör på hypofysen leda till att flickan blir könsmogen vid mycket tidig ålder.
    Huruvida Fallet Medina stämmer in på detta vet jag inte, men en tanke iaf

• Harlots House

Fy fan vad äckligt Bilden ser helt sjuk ut...som något en sjuk människa har setat och knåpat ihop

Svar på tråden 5 år och Mamma!!???