• Svar på tråden 5 år och Mamma!!???
  • Laire

Från wikipediaartikeln:

Extreme degrees of precocious puberty in children under 5 are uncommon but not rare, and sexual molestation of young children is even more common, but in most of the world the condition is treated to suppress fertility, preserve growth potential, and reduce the social consequences.

• Manuellas Mama

Asså jag har läst om henne för ca 10 år sen.........och vi pratade om henne på biologi.........jag tror på det.

Mimmi

• Tjohalia

hon hade fått mens när hon var 8 månader och utvecklat bröst i 4 årsåldern, höfterna hade väl börjat bli mer kvinnliga vid 5 år om jag läste rätt... Låter helt otroligt faktiskt, och att nån dessutom är på henne och gör henne gravid :-0
    svårt att veta vad man ska tro...

• valkyrian

Usch men fyyyyyy...
    Hur som helst tycker inte jag den bilden borde få ligga på nätet, det är ju på sätt och vis barnpronografi?

• Aangiee
    OT:

MammaCaa MammaCaa Online

Blev väldigt ställd av din visningsbild först!!!Förvånad var tvungen att klicka mig in till dig och såg då att det inte alls var det mina ögon såg. tack och lov. (förlåt för OT, men var tvungen att skriva...)

Ojj, det var en ung mamma det! har aldrig hört talas om denna kvinna, men fler av er tycks ju ha gjort det så det är ju mycket möjligt att det är sant. läskigt. vara fem år och gravid. vara mamma innan man ens börjat skolan.(hon kanske inte började skolan men hur som helst)...
    plötsligt kände jag mig inte så ung längre *ler*
    ♥♥♥ Angelica + Thomas = Jonathan ♥♥♥
  • ming

"hon hade fått mens när hon var 8 månader och utvecklat bröst i 4 årsåldern, höfterna hade väl börjat bli mer kvinnliga vid 5 år om jag läste rätt... Låter helt otroligt faktiskt, och att nån dessutom är på henne och gör henne gravid :-0
    svårt att veta vad man ska tro..."

Precis, faktumet att hon skulle ha denna konstigt hormonrubbningen eller vad det nu ska vara OCH att någon utnyttjade henne sexuellt är ju väldigt otroligt/liten risk.
    Jag tror inte att jag VILL tro på det.

• valkyrian

Nej det vore fan sorgligt om det vore sant, men om det vore sant, skulle det inte ha gjorts mer tv program och så, dokumentärer?

• klurifax

Men om det hände 1933 så är det ju lite "old news" så det är väl inte konstigt att man inte hör om det så mkt nu..?

Det finns ju många lika sensationella saker som hänt betydligt senare som faller i glömska fort.

Svar på tråden 5 år och Mamma!!???