• Svar på tråden 5 år och Mamma!!???
  • Morbid Mistress

Claim: The youngest mother on record was a five-year-old Peruvian girl.

Status: True.

Kort och koncist allt man behöver veta

• ming

Vad sjukt! Hoppas verkligen att det inte är sant.

• Featherboah

Hm, vem är pappan ? Eller, VEM gör en 5-åring gravid ?

• ming

Men jag undrar verkligen hur sant det är. En 5-åring har väl knappast en kropp för att kunna föda ett barn. Kan knappas tänka mig att bäckenet var tillräckligt stort för ett barn att passera.

• Laire

Hon gjorde kejsarsnitt (står i länken)

• yssanlull

ja tror ju i och för se att de är sant...och försökte mej på att läsa hela texten (på båda länkarna). Men ni som tvivlar på om de är sant....har ni sett bilden? Eller kan den vara manipulerad??

herregud, detta är ju såå sjukt!!! Hoppas de inte är sant. Men hon lever ju än. så ...

• Mella72

Jag hörde att det skulle vara hennes morbro eller farbror..men det är måånga år sedan jag hörde om henne och detta för första gången. Har sett bilden på doktorn och henne förut men aldrig på henne som gravid förut..

• Ameos

Jag har också läst om detta förut och tyvärr är det alldeles sant. Om jag kommer ihåg rätt så misstänkte man att hennes pappa var den skyldige, men hon har själv aldrig velat berätta hur det verkligen ligger till.

Hon fick sitt andra barn ca 30 år senare så där kan man tala om åldersskillnad mellan syskonen...

• veronicaermanbriks

men vadå? har man mens när man e 5 år??????????????????????

Svar på tråden 5 år och Mamma!!???