Medda skrev 2016-03-20 22:39:42 följande:
Grattis va roligt!
Efter första plusset berättade vi mellan v.11-13 för familjerna, var på rul i v18 och det visade sig inte finnas någon i magen. Hade inte märkt något konstigt under dessa veckor så beskedet kom väldigt snopet. Så därför när nästa pluss kom så berättade vi efter rul i v.18 för familjerna.
Nu har jag en pojk på 2 år och väntar mitt andra barn, är i v23. Berättade för familjerna i v20 denna gång och chefen och kollegorna i v21.
Jag va på kryssning nu i vecka 14 och jag brukar heller aldrig tacka nej till åtminstone två öl men jag var superförkyld, tack å lov säger jag så dom förstod att jag inte ville dricka och att jag inte orkade sitta uppe till mitt i natten.
Men jag tycker att man ska berätta till dom närmsta när man känner sig redo för det även om det är i V5 eller v25???? Jag hade berättat mycket tidigare om det inte hade blivit som det blivit efter första plusset.
Oj vad trisst att gå så länge och få ett sånt besked i vecka 18, jättetråkigt! Jag känner att vi nog väntar tills efter vecka 12 iaf. Man blir ju livrädd för missfall och att det ska hända andra saker