Buttplug i vardagen?
Ni som använder buttplug. Använder ni bara den vid sexakten eller kan det hända att ni pluggar-in och går runt med den under dagen. Är själv lite nyfiken på ämnet men inte kommit så långt än.
Ni som använder buttplug. Använder ni bara den vid sexakten eller kan det hända att ni pluggar-in och går runt med den under dagen. Är själv lite nyfiken på ämnet men inte kommit så långt än.
Älskar analt och att ha butt-plugg är bara att njuta ännu mer, både som förspel och när vi ahr sex. Har haft butt-plug ute några gånger på stan, på jobbet och konsert för att det känns så förbjudet.
Sjukt upphetsande när vi varit på fest och båda varit pluggade utan att nån annan visste!
Skönt med buttplug vid sex. Både på mig och tjejen 
Vilken är lämplig till vardagsbruk..?
Än så länge bara vid sex. Jag har inte haft det så länge och de två jag har passar dåligt att gå runt med, den ena för att den är grymt tung och den andra för att den är så stor! Men jag och mannen planerar nya inköp, en vardagsplugg och en med svans. :)
Uddakvinna. Uppgetsande att läsa ditt inlägg.
Någon som har bra tips på pluggar som inte syns under kläderna?
Vill ju inte gå med en stor ring mot byxorna.
Fast om det kunde anas att det sitter något där kunde vara spännande vid tillfällen också
Den största jag har hade en stor ring eller vad man ska kalla det.
Jag fick ta fram kniven o skala av den lite.
Använd mjukisbyxor så slipper du problemet att den syns, och gör samtidigt dig ännu sexigare :)
Wow, så det finns? Fantiserat om det, att vore otroligt sexigt och upphetsande att ha en liten i smyg, som ingen vet om men tänkte att jag kanske var knäpp. Så finns det en hel tråd med likasinnade! Härligt! Vad skulle funka i vardagen då? En liten, diskret att börja med :)
Wow, så det finns? Fantiserat om det, att vore otroligt sexigt och upphetsande att ha en liten i smyg, som ingen vet om men tänkte att jag kanske var knäpp. Så finns det en hel tråd med likasinnade! Härligt! Vad skulle funka i vardagen då? En liten, diskret att börja med :)