Buttplug i vardagen?
Ni som använder buttplug. Använder ni bara den vid sexakten eller kan det hända att ni pluggar-in och går runt med den under dagen. Är själv lite nyfiken på ämnet men inte kommit så långt än.
Ni som använder buttplug. Använder ni bara den vid sexakten eller kan det hända att ni pluggar-in och går runt med den under dagen. Är själv lite nyfiken på ämnet men inte kommit så långt än.
Kan man sitta ner med den inne?
Det jag söker är någon som man kan ha under kläderna på restaurang, i mataffären, eller på middagen med vänner utan att någon ser den.
Den måste sitta kvar ordentliht också så man inte behöver gå och putta in den då och då
[quote=76534265][quote-nick]Krille87 skrev 2016-04-14 14:39:52 följande:[/quote-nick]Jadå det går bra, men efter ett tag blir det jobbigt sittandes, när jag sitter länge brukar jag köra med den här istället.
www.passionofsweden.se/baksaker/black-classic-medium
Är denna smal i det som stannar utanför så att den inte syns under kläderna?
[quote=76534265][quote-nick]Krille87 skrev 2016-04-14 14:39:52 följande:[/quote-nick]Jadå det går bra, men efter ett tag blir det jobbigt sittandes, när jag sitter länge brukar jag köra med den här istället.
www.passionofsweden.se/baksaker/black-classic-medium
Är denna smal i det som stannar utanför så att den inte syns under kläderna?
OK, jag får leta och se vad jag kan hitta
Jag älskar buttplug och jag har alltid med mig en i handväskan. Närsomhelst kan min man ringa och ge order att det är dax att töjas och han vill alltid ha bildbevis. Jag älskar dessa dagar, väntan och längtan efter att arbetsdagen ska vara över och jag får komma hem. Jag älskar när min man tvingar mig att stå helt stilla på alla fyra medan han byter ut dagens plug mot en grövre som får mitt hål att gapa så stort att han kan hälla i kallt glidmedel innan han knullar mig tills jag skriker. Ibland vill han att jag sover med pluggen så att han närsomhelst kan väcka mig genom att dra i pluggen så att den grövsta delen töjer min öppning rejält. mmm...nu vart jag kåt.
Finns modeller i metall med minimalt utstick som lär fungera, bara att googla.
Är kille och har så länge jag minns gått igång på anal stimulans! Köpte för ett par år sen en ganska stor plug men hade inte pluggat på tillräckligt och även om plugen är otroligt skön har den nån form av lite matt yta som gör att den blir obehaglig att ta ut när den suttit i länge Plugen är tillverkad av nån lite mjuk plas/gummiblandning (kommer inte ihåg vilken) och jag gillar formen jättemycket! Runt 4 cm i dia och ca 12 cm lång med ett T i botten. Den är smal närmast T-delen och lite platt där så den sitter väldigt bra och bekvämt om man ska ha den inne ett tag. När jag började skriva detta blev lusten lite för stor så mitt i skrivandet av detta gick jag och tog fram plugen
Den sitter nu skönt på plats och när jag skrivit klart ska jag gå och lätta på trycket lite
Tjejen är på jobbet så jag får fixa det själv!