• Anonym (*.*)

Buttplug i vardagen?

Ni som använder buttplug. Använder ni bara den vid sexakten eller kan det hända att ni pluggar-in och går runt med den under dagen. Är själv lite nyfiken på ämnet men inte kommit så långt än.

• Svar på tråden Buttplug i vardagen?
  • Krille87
    Testade att ha pluggen i under löpningen igår kväll, herregud vilken känsla. Sprutade första satsen  efter bara några 100m av rundan i tightsen :O, fortsatte och kom nog 2-3 gånger till under en 5 km runda, helt skakis och totalt slut när jag kom hem.

Rekommenderas starkt för de som inte testat!
  • HasseA
    Krille87 skrev 2016-04-26 15:30:53 följande:
    Testade att ha pluggen i under löpningen igår kväll, herregud vilken känsla. Sprutade första satsen  efter bara några 100m av rundan i tightsen :O, fortsatte och kom nog 2-3 gånger till under en 5 km runda, helt skakis och totalt slut när jag kom hem.

Rekommenderas starkt för de som inte testat!
    Hoppsan då! Ja, det lät ju rätt intressant. Jag som tänkte springa i kväll...
  • Anonym (?)

Testade att ha pluggen i under löpningen igår kväll, herregud vilken känsla. Sprutade första satsen  efter bara några 100m av rundan i tightsen :O, fortsatte och kom nog 2-3 gånger till under en 5 km runda, helt skakis och totalt slut när jag kom hem.Rekommenderas starkt för de som inte testat!

Blir det inte blött..... Stönar du inte?
  • Anonym (Piggoglad)

Jag undrar faktiskt samma sak som ovanstående, jag hade nog mest tyckt det varit obekvämt. 

• C1rca

Hur stor dildo kan man ha i analen innan det blir skadligt.

• Anonym (Man81)

Testade att ha pluggen i under löpningen igår kväll, herregud vilken känsla. Sprutade första satsen  efter bara några 100m av rundan i tightsen :O, fortsatte och kom nog 2-3 gånger till under en 5 km runda, helt skakis och totalt slut när jag kom hem.Rekommenderas starkt för de som inte testat!

Funkar det verkligen? Lät intressant.
  • Izzabella

Att gå omkring med den hela dagen är väl inte att rekommendera, man blir väldigt "pruttig" men att ha den i ngn timme elelr två, kanske på krogen eller familjemiddagen, definitivt!
    Väldigt pikant :D

• Anonym (Göran)

Har en som sitter perfekt då jag är analinkontinent, men det blir bökigt att ha blöja på sig hela tiden. Dessutom slipper jag blöjeksem.

• Jannne k

Använde min plugg i går ca 4timmar känner mig skönt öm i dag får bli några timmar i dag med.

Svar på tråden Buttplug i vardagen?