Buttplug i vardagen?
Ni som använder buttplug. Använder ni bara den vid sexakten eller kan det hända att ni pluggar-in och går runt med den under dagen. Är själv lite nyfiken på ämnet men inte kommit så långt än.
Ni som använder buttplug. Använder ni bara den vid sexakten eller kan det hända att ni pluggar-in och går runt med den under dagen. Är själv lite nyfiken på ämnet men inte kommit så långt än.
Testade att ha pluggen i under löpningen igår kväll, herregud vilken känsla. Sprutade första satsen efter bara några 100m av rundan i tightsen :O, fortsatte och kom nog 2-3 gånger till under en 5 km runda, helt skakis och totalt slut när jag kom hem.Rekommenderas starkt för de som inte testat!
Jag undrar faktiskt samma sak som ovanstående, jag hade nog mest tyckt det varit obekvämt.
Hur stor dildo kan man ha i analen innan det blir skadligt.
Testade att ha pluggen i under löpningen igår kväll, herregud vilken känsla. Sprutade första satsen efter bara några 100m av rundan i tightsen :O, fortsatte och kom nog 2-3 gånger till under en 5 km runda, helt skakis och totalt slut när jag kom hem.Rekommenderas starkt för de som inte testat!
Att gå omkring med den hela dagen är väl inte att rekommendera, man blir väldigt "pruttig" men att ha den i ngn timme elelr två, kanske på krogen eller familjemiddagen, definitivt!
Väldigt pikant :D
Har en som sitter perfekt då jag är analinkontinent, men det blir bökigt att ha blöja på sig hela tiden. Dessutom slipper jag blöjeksem.
Verkar obekvämt.
Använde min plugg i går ca 4timmar känner mig skönt öm i dag får bli några timmar i dag med.