BF December 2016
Varför skulle det vara fel? Visste jag inte det skulle kunna vara... :o
Hmm okej.. varför skulle det vara något fel? Visste jag inte det kunde vara.. :/
Varför skulle det vara fel? Visste jag inte det skulle kunna vara... :o
Hej jag plussade igår och vet inte riktigt när jag är beräknad då jag har så dålig koll på min senaste mens det var runt den 25 . Tog ut min p stav den 5 januari så då blir det lite problem att veta hur min mens cykel är. Men är riktigt chockad att jag redan är gravid men underbart glad oxå ???? vad händer nu ? Det är min första graviditet så har noll koll ????
Hej ny här! Min födelsedag idag, fick bästa presenten!!! :D Fyra test efter sig visade svagt plus! :) Svårt att tro att det är sant!!! Sambon tror inte på det än... Han tror det var fel på testen! Ska köpa digitalt test imorrn! ;) Verkar som om jag har bf runt 7/12! Jippie!!! <3
Hej,
Jag plussade i förrgår, är 39 snart 40 och har två barn sedan innan 13 år och 10 år. Har försökt i 2½ år att bli gravida men nu efter tredje dosen Letrozol så blev det plus. Håller tummarna att jag får stanna kvar!
Hej,
Jag hoppar in här, fick plus i måndags. Efter två års försök verkar det äntligen bli vår tur! Enda tecknet jag har haft är att magen och höften har lagt på sig endel även trötthet mitt på dagen/kvällen. Brösten har nog växt men inget jag kände ömmar.
Hoppas att detta går bra för i såfall är det beräknat till 1 december???? Grattis till Er alla andra!
Idag slog det om:), v4+1 idag:)
Hej! Tänkte hoppa in här :)
Fick pluss på stickan igår och BF ungefär 4 December :) Ni kommer alla tankar på missfall osv. Detta är min första graviditet så nervöst är det. Hoppas det kan stanna. Och Stort grattis till alla er andra!! :)
Grattis till alla nya!:)
Missa inte fb gruppen:)