• Fian88

BF December 2016

Cessan skrev 2016-04-11 08:18:15 följande:

Väntar fortfarande på insläpp i FB gruppen, har jag gjort något fel tro?

Har du skickat förfrågan till rätt Elin? Svartvit profilbild och ett barn på omslagsbilden?
  • Fian88
    Helena 383 skrev 2016-04-12 05:10:28 följande:

Hej på er,

Tror inte det här kommer gå vägen :(

I måndags förra veckan gick jag från 1-2 på Clearblues gravtest med veckoindikator till 2-3. Idag , 8 dagar senare står den fortfarande på 2-3. Den borde visa 3+ nu eftersom det gått mer än en vecka.

Tror inte alls det behöver vara kört! Vänta några dagar och ta ett till så har det säkert slagit om:)
  • Fian88

Grattis alla nya!!:)
    Missa inte fb gruppen, instruktioner för att gå med finns längre upp i tråden:)

• Fian88
    Helena 383 skrev 2016-04-12 13:08:32 följande:

Tack för svar Fian88!

Känner mig väldigt negativ:(

Var det ungefär 3 veckor sedan du hade äl? För då kan det ju vara så att det slår över om nån dag eller två:). Förstår att det känns negativt men försök tänka att du väntar barn och inte missfall<3. Håller tummarna!:)
  • Fian88
    Tess1990 skrev 2016-04-12 16:28:01 följande:

Är det någon annan som upplevt lite "negativa" tankar om att få just i december?

Missförstå mig inte!

Är glad att jag är gravid, det var ingen självklarhet att det skulle hända igen, men det tog sig så otroligt fort!

Är nervös för amningen, det funkade inte förra gången så vill verkligen att den funkar nu! Men kommer ju vara kallt och sen bli kallare, rädd för mjölkstockning eller problem med att amma när vi är ute, vill inte sitta hemma hela vintern

Och sen de att släkten kommer ge kombinerad födelsedagspresent/julklapp och bara komma på besök en gång, rädd för att barnet kommer tycka de suger att fylla så nära julafton

Förstår hur du tänker men jag känner att efter att ha försökt i över 1,5 år och med ett missfall så skiter jag fullständigt i när bebisen kommer!:) Blir ju världens bästa julklapp!!<3
  • Fian88
    Tösen1989 skrev 2016-04-12 21:08:01 följande:
    Var?? Kan ej hitta det
    Du skickar en vänförfrågan till Elin Burström, svartvit profilbild och ett barn på omslagsbilden. Hon lägger till dig:)
  • Fian88
    linnea91 skrev 2016-04-13 11:11:58 följande:

När har alla tänkt börja berätta om sin graviditet? Jag tycker de är så jobbigt hålla de inom mig.

V 5(4+2 idag), väldigt tidigt att berätta men jag är så sugen berätta för min bästa vän som ska ha barn i början av augusti.. är de dumt?

Däremot har jag bestämt att vi ska berätta för mina föräldrar i helgen, mest för att de är så skönt ha någon nära att prata om de med och om någonting skulle hända hade de varit skönt att ha stöttning. Även där kommer bästa kompisen in!

Våra familjer vet och bästa vännerna vet:). Vi resonerade lite som så här att skulle nått gå fel så kommer man med största sannolikhet prata om det och då kan de närmsta lika gärna få vara med och glädjas från början:)
  • Fian88
    linnea91 skrev 2016-04-13 11:28:26 följande:
    Hur långt gången är du? :)

jag tror inte jag kommer kunna hålla mig för bästa kompisen. Som du säger, om något får fel kommer man ändå vilja prata om de med familj och bästa vänner!!
    v 6+0 idag så v 7:)
  • Fian88
    lilsis skrev 2016-04-14 13:32:00 följande:

Nehepp, missfall igen då.

Va??:'(
  • Fian88
    lilsis skrev 2016-04-17 05:31:49 följande:
    Nä nu sjunker det.

Så inte bebis 2016 heller.
    Så tråkigt! Hoppas ni lyckas snart igen och att det går vägen då!
Svar på tråden BF December 2016