• marengen90

Fler som startar bebisverkstaden i juni-16

Vi kommer börja försöka med ett syskon i juni -16 och har en pojk född maj-14 sen innan. Några som vill följas åt som också har planer på att baka bebis i juni? :)

• Svar på tråden Fler som startar bebisverkstaden i juni-16
  • mycat81
    Skyrocket skrev 2016-06-13 00:00:52 följande:

Då är vi (minst) två som satsar på att testa på lördag :) jag har inte testat har en känsla av att det skulle visa helt blankt för att det är för tidigt men kanske vågar mig på ett test lite tidigare än lördag.. :-P hoppas verkligen att vi alla här inne får plus den här månaden så att vi kan följas åt i en BF tråd sen

Spännande med alla som väntar och längtar ????

Själv känner jag absolut ingenting, varken i brösten, livmodern eller i humöret... Så det är bara att väääääänta...

Förra gången jag var gravid kände jag det långt innan plusset, typ 8-10 dgr. Jag hade jätteont i tuttarna och svullen skrek av minsta beröring. Flytningar from hell som luktade mysko och molvärk och dragningar...
  • Skyrocket
    mycat81 skrev 2016-06-13 16:23:54 följande:

Spännande med alla som väntar och längtar ????

Själv känner jag absolut ingenting, varken i brösten, livmodern eller i humöret... Så det är bara att väääääänta...

Förra gången jag var gravid kände jag det långt innan plusset, typ 8-10 dgr. Jag hade jätteont i tuttarna och svullen skrek av minsta beröring. Flytningar from hell som luktade mysko och molvärk och dragningar...

Vet du när du plussade med förra barnet? (Tex BIM - eller +? :))

Väntan är olidlig!!
  • Melton
    Mor till Ella skrev 2016-06-13 15:27:38 följande:

Hej!

Jag ska nog testa imorgon..

Jag vet att jag hade ägglossning på morsdag.

Ingen mens än heller.

Men känner mig inte gravid ????.

Dock mår jag smått illa...2av3 barn har kräksjukan..

Om du hade äl på morsdag så hade jag testat nu :)
  • mycat81
    Skyrocket skrev 2016-06-13 17:25:39 följande:

Vet du när du plussade med förra barnet? (Tex BIM - eller +? :))

Väntan är olidlig!!

Jag plussade 3 dagar innan BIM förra gången ????

Men då hade jag redan anat symptom ett par dagar...
  • Skyrocket
    mycat81 skrev 2016-06-13 17:51:34 följande:

Jag plussade 3 dagar innan BIM förra gången ????

Men då hade jag redan anat symptom ett par dagar...

Låter hoppfullt för mig vad var dina tidigaste tecken?
  • AngelandDevil
    Mor till Ella skrev 2016-06-13 15:27:38 följande:

Hej!

Jag ska nog testa imorgon..

Jag vet att jag hade ägglossning på morsdag.

Ingen mens än heller.

Men kännänligenreve gravid ????.

Dock mår jag smått illa...2av3 barn har kräksjukan..

Jag hade definitivt testat imorgon, hade förmodligen provat tidigare också. Haha. :D
    Skyrocket skrev 2016-06-13 10:28:11 följande:

Vore rätt kul om vi är ett helt gäng som testar på lördag, speciellt om vi alla plussar såklart!

Ja hade varit häftigt med massa plus då. ;) Någon som kommer våga sig på att testa tidigare? Jag kommer testa tidigare, bara inte innan testen dimper ner i brevlådan dock! Försöker hålla mig från att gå till affären och köpa nämligen. Har haft en tyst dialog i huvudet att om jag nu ska testa tidigare så får jag åtminstone vänta på de beställda (och betydligt billigare) gravtesten. :P Hoppas de dyker upp imorgon i vilket fall. Vågar mig på att testa tidigast på onsdag med andra ord. Dock så tror jag inte att jag får ett plus då egentligen, men behöver ju nått för att fördriva tiden känns det som. ;) Jag liksom bara sitter och väntar på att få bekräftelse på det jag känt så länge. Kom igen nu stickorna! :P
    Melton skrev 2016-06-13 10:19:57 följande:

Gud vad häftigt att föda hemma. Vet inte om jag hade vågat det men gud så coolt ????

Ja det var en mäktig upplevelse ????
  • Skyrocket
    AngelandDevil skrev 2016-06-13 19:38:07 följande:

Jag hade definitivt testat imorgon, hade förmodligen provat tidigare också. Haha. :DJa hade varit häftigt med massa plus då. ;) Någon som kommer våga sig på att testa tidigare? Jag kommer testa tidigare, bara inte innan testen dimper ner i brevlådan dock! Försöker hålla mig från att gå till affären och köpa nämligen. Har haft en tyst dialog i huvudet att om jag nu ska testa tidigare så får jag åtminstone vänta på de beställda (och betydligt billigare) gravtesten. :P Hoppas de dyker upp imorgon i vilket fall. Vågar mig på att testa tidigast på onsdag med andra ord. Dock så tror jag inte att jag får ett plus då egentligen, men behöver ju nått för att fördriva tiden känns det som. ;) Jag liksom bara sitter och väntar på att få bekräftelse på det jag känt så länge. Kom igen nu stickorna! :PJa det var en mäktig upplevelse ????

Jag kanske råkade testa idag..när jag kom hem från jobbet och såg att mina beställda test kommit. Såklart tvärnegativt men så är det ju en vecka kvar till BIM också..hehe..
  • AngelandDevil
    Skyrocket skrev 2016-06-13 20:18:44 följande:

Jag kanske råkade testa idag..när jag kom hem från jobbet och såg att mina beställda test kommit. Såklart tvärnegativt men så är det ju en vecka kvar till BIM också..hehe..

Haha jo jag ville idag också men hade inga test och vill inte testa på annat än morgonurin heller. ;) Vet ju också att det skulle varit negativt men det är någonting med att sitta och vänta med spänning. Men det är klart blir det för många minus är det ju inte kul längre. Men jag hoppas de där testen kommer nu då! :P
  • Lillesmultronet

Haha kanske råkade testa:) Ja man vill ju så gärna ha de där plusset! Kroppen eller kanske främst hjärnan spelar en ett spratt. Känner mig gravid ena stunden med molandevärk nertill och uppblåst och sen ingenting nästa stund.. Kommer ju inte ihåg riktigt hur de andra graviditeterna märktes heller. Har bara för mig att de enbart va av utebliven mens..

Svar på tråden Fler som startar bebisverkstaden i juni-16