• Anonym (Nyfiken)

    Hur smakar sperma?

    Ja, hur smakar mannens sats, berätta du som har tagit hans com i munnen eller svalt den!

  • Svar på tråden Hur smakar sperma?
  • Anonym (Inte så farligt)

    Det sägs ju att sperman får smak av vad mannen äter. Läst flera ggr att män ska undvika sparris, för just det kan ge extremt vidrig smak. Tur att exekt var en gottegris. Haha. Hans sperma var ganska smaklös. Svalde nästan dagligen i flera år. Hahaha, vilken sjuk tråd! :'D

  • Anonym (Tina)

    Smakar förjävla asäckligt! Varm gegga i munnen avstår jag för jag spyr av tanken! Usch!

  • silvergirl

    Det har inte så mycket smak alls. Det är mest konsistensen som är speciell. Det känns som när man är förkyld och har ont i halsen, små taggar i den som fastnar påväg ned. Antar att det där klistriga är till för att spermierna ska klänga sig kvar i livmodern

  • MammAmma
    Anonym (Inte så farligt) skrev 2016-04-06 21:50:54 följande:

    Det sägs ju att sperman får smak av vad mannen äter. Läst flera ggr att män ska undvika sparris, för just det kan ge extremt vidrig smak. Tur att exekt var en gottegris. Haha. Hans sperma var ganska smaklös. Svalde nästan dagligen i flera år. Hahaha, vilken sjuk tråd! :'D


    Ja, det sägs ju så. Enligt mig är det väldigt liten skillnad på smaken från kille till kille egentligen. Sperma smakar sperma oavsett liksom.
  • Man 78
    MammAmma skrev 2016-04-06 22:56:09 följande:
    Ja, det sägs ju så. Enligt mig är det väldigt liten skillnad på smaken från kille till kille egentligen. Sperma smakar sperma oavsett liksom.
    Men du verkar inte ha något emot att ta den i munnen ändå om man läser andra trådar. Det är bara för att vara "snäll" du gör det då?
  • MammAmma
    Man 78 skrev 2016-04-06 23:58:49 följande:

    Men du verkar inte ha något emot att ta den i munnen ändå om man läser andra trådar. Det är bara för att vara "snäll" du gör det då?


    Det är för att jag inte vill ha det på mina lakan, inte för att "vara snäll."
  • Man 78
    MammAmma skrev 2016-04-07 00:13:14 följande:
    Det är för att jag inte vill ha det på mina lakan, inte för att "vara snäll."
    Så sperman är inte upphetsande på nått sätt tycker du?
Svar på tråden Hur smakar sperma?