Inlägg från: Anonym (Blöjnisse) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Blöjnisse)

    Är det skönt att kissa i en blöja?

    Anonym (Anonym) skrev 2019-09-28 17:55:45 följande:

    Jag har tidigare hjälpt honom men han märkte snabbt att jag inte var så glad i att göra det. Han har blöja på sig annars med. Om jag vill smeka är det en bonus för honom. Men jag är helst utan.


    Han har tur som har dej. Men en stor grej är för han att ha dej att ta på ta av, tvätta, smörja när han får bara vara passiv. Ett annat tips är att du överraskar han med att föra in en dildo i han som blöja håller på plats. Bra att använda hängslen på blöjan eller än bättre tunna strumpbyxor med hängslen som håller det på plats.

    Du har vibrator på dej men skaffa en planslip på loppis för den skakar så mycket utanpå blöjan att han kommer.

    Finns mycket mer trix.

    Krydda nu till det för varandra.
  • Anonym (Blöjnisse)

    Frågan var om det är skönt att kissa i blöja??

    Jag använder blöjor flera dar i veckan för att det är sexuellt, kinky, förbjudet men även skönt o praktiskt .

    Jag har kontakt med många och vissa vill pissa, pissa o skita det kladdigt, och vissa vill ha blöjan ren o torr.

    Därför blir svaret att det är bara att beställa ett paket med posten och prova dej fram.

    Välj helst tejpblöja i plast som brukar heta slip, vilket gör att du spänner åt bättre så att de imte läker om du ska prova smutsa ner dom.

    Bra att använda strumpbyxor o hängslen för att hålla uppe bättre.

  • Anonym (Blöjnisse)
    Anonym (B) skrev 2020-03-08 13:17:40 följande:

    Det är skönt att bara bära blöjorna som dom är utan att kissa i dom. Helst ska dom vara så tjocka som möjligt! Skönast att ha blöja då med en body som håller upp den på plats. Har det just nu.


    Exakt som jag då med stor blöja o body. Jag jag har även alltid nylonstrumpbyxor och just nu ser det ut som Kabul i blöjan.
  • Anonym (Blöjnisse)
    Anonym (Vuven man med blöjbehov) skrev 2020-03-17 17:32:37 följande:

    Självklart är blöjorna skönast när jag precis har satt på mig dem. Fast med mitt handikapp kan jag efter bara 30 minuter i kollektivtrafiken bli så kissnödig så att jag inte kan hålla mig och då är det jätteskönt att kissa i blöjan och känna det ljumma kisset medan blöjan fortfarande är skön efter det. När Jag efter 3 kissatacker får en stor klump mellan benen blir det skönt att hitta en toalett där jag kan byta till en ny skön blöja som ska klara fler kissatacker och hålla mina kläder torra.


    Jag har tips till er som måste ha blöja men kanske inte fyller med en syndaflod.

    Det är så att en äldre herrbekant har pga prostatacancer förlorat kisskontrollen och han måste konstant ha intontinensskydd som liknar en gigantisk klisterbinda som är 30cm lång och 10 cm bred.

    Jag har norpat några av hans 2 olika typer och provat själv. Måste säga att dessa platta jättebindorna är superkassa då de är platta och läker för ingenting vilket jag sett då han brukar lämna våta sitt fläckar .

    Till mej själv köpte jagpå willys billiga byxblöjor storlek 8, upp till 30kg. Givetvis passade inte en stor man men jag rev upp sidorna och använder dom som inlägg där jag kan välja om jag vill ha den mer för rumpan eller framtill eller för att täcka båda .

    Men det suveräna är att byxblöjan är skålformad med resår på sidorna vilket för att den perfekt omsluter snorre, pung och likt en hängränna fångar upp kiss o bajs grymt bra samtidigt som den är mycket skön och diskret.

    Gel funktionen gör att den kan suga upp grymt mycket för som storlek.

    Jag som bara har minnemalt problem ibland med brådskande toabehov tänker definitivt använda dessa när man är ute länge på stan, skogen, slalomåkning mm för att inte behöva få panik och kunna bara lätta på trycket utan oro.

    Tror det är Libro up and go jag har och tror nog de är billigare är de värdelösa intontinensskydden för vuxna.
  • Anonym (Blöjnisse)

    Jag varierar konstant beroende på lust o tid ledig.

    Tex varierar med olika blöjtyper, hur jag sätter på mej dom, om jag vill förbli ren/torr eller fylla den lite/till max.

    Dock använder jag alltid nylonstrumpbyxor utanpå o ev body för bättre stöd och skönare känsla totalt.

    Justnu är jag torr/ren

  • Anonym (Blöjnisse)
    Anonym (Vuven man med blöjbehov) skrev 2020-03-22 10:33:37 följande:

    Jag använder troget Molicare blöjor och är jättenöjd med dem. De är jättesköna att bära och de jag kan kissa mycket i dem utan att de börjar läcka.

    Dagtid använder jag byxblöjor som jag kan dra ner när jag har chansen att gå på toaletten och det blir också att jag kissar i dem mellan toalettbesöken.

    Nattetid använder jag större tejpblöjor som fästs med band och jag sover djupt och gott med dem och slipper gå upp och kissa och jag tar aldrig av mig dem förrän jag stiger upp och då är de rejält nerkissade men fortfarande sköna.


    Kan det vara så att du använder byxblöja dagtid för att slip plastblöjorna kan synas och hörs när du rör på dej?

    Tips är att använda kvinno body med knappar i grenen. Men det ska vara den typen av väldigt töjbar nylon som är avsedd att forma kroppen snyggt o hålla in fettvalkar. Dvs sk shapening/kompression funktion och helst typen med förlängda ben lite ner på låret. Det är för att den ska täcka blöjan helt och med denna body syns inte blöjan och låter inte.

    Det finns även höga trosor med samma funktion o funka perfekt.

    www.lindex.com/se/underklaeder/oevrigt/shaping/7128879/Shaping-body-med-spets-/

    www.lindex.com/se/underklaeder/oevrigt/shaping/7414443/High-waist-shapingtrosa/

    Body finns utan bröstkupor och även i svart tyg

    Jag har själv flera bodys/trosor o är väldigt nöjd
  • Anonym (Blöjnisse)
    Anonym (Vuven man med blöjbehov) skrev 2020-03-25 15:48:04 följande:

    Det är så att jag använder Molicare byxblöjor på dagen därför att de inte syns och hörs och

    därför att jag lätt kan dra ner dem när jag har chansen att kissa på toaletten. Även fast det är skönt att kissa i blöjan så kissar jag på toaletten när jag får chansen för att spara på mina blöjor. Blöjan är alltid skön att bära och varje dag hamnar jag i situationer då jag kissar i blöjan därför att jag inte kan hålla mig tills jag får chansen att gå på toaletten.

    På natten använder jag större Molicare blöjor som sätts fast med band. De tar för mycket plats för att passa på dagen fast i sängen får de ta mycket plats för att klara mitt nattliga kissade och de blir stora klumpar mellan benen medan sängen hålls torr.


    Jag förstår att byxböjan är smidigare dra ner dagtid.

    Blöjor är dock jäkligt dyra. Skulle du då vakna på morgonen med en nattblöja som inte är helt full och måste bytas så kan du fortsätta ha den på dej under nästa dag genom att sätta på dej dessa kompressions/shapening trosor som får stora plastblöjan att inte synas eller höras. Prova. Jag har köpt shapening body på tradera för 30-50kr. Nackdelen med en body är att den lyfter upp blöjan väldigt skönt i skrevet men då blöjan blir ihopklämd i skrevet så ryms inte lika mycket kiss i den. En shapening trosa däremot låter blöjan hänga naturligt i skrevet och är nog bättre för dej.

    Jag har xl slip tejp blöja som låter som attan när jag går här hemma. Men mina åtsittande trosa gjorde det helt tyst och jag hade dessa böljor på mej när jag gick på kvällskurs och handlade på stan utan att någon kunde upptäcka.

    Därmed kan du spara o byta till byxblöja senare på dagen.

    Men du kanske får blöjor gratis?
  • Anonym (Blöjnisse)
    Anonym (Vuven man med blöjbehov) skrev 2020-03-28 00:46:20 följande:

    Det är sant att blöjor är dyra och tack och lov får jag mina blöjor gratis. Jag har låga inkomster och jag måste ha blöja på grund av mitt handikapp. Jag känner ändå att jag vill spara på mina blöjor och försöker hålla dem torra så länge som jag kan. Hur jag än gör tömmer min blåsa sig själv i blöjan och om jag en gång har kissat i blöjan är det lika bra att kissa mer tills blöjan blir full.

    Jag sover gott i mina nattblöjor och i sömnen märker jag inte att jag kissar i dem och när jag precis har vaknat är det jätteskönt att kissa i blöjan innan jag stiger upp. Även fast jag alltid kissar i mina nattblöjor brukar de inte vara fulla när jag stiger upp och på helgen går jag hemma med dem och kissar mer i dem tills de blir fulla. De nattblöjor som jag använder på vardagar slänger jag inte direkt utan jag sätter på mig dem på kvällen efter jobbet och kissar mer i dem tills de blir fulla. När jag kommer hem från jobbet har jag alltid på mig en byxblöja som är mer eller mindre nerkissad och när den blir full byter jag till en nattblöja som jag har börjat kissa i och kissar ner den.

    Under fredagen har jag kissat ner 2 byxblöjor och en nattblöjorna och nu ligger jag i sängen ned en tott och skön nattblöja som jag omedvetet kommer kissa i när jag har somnat.


    Intressant att höra hur du funkar/din teknik.

    Men en sak undrar jag.

    När jag på natten använder en attends xl slip blöja i plast som tejpas så vill den läka.

    Den läker inte om jag står el sitter men när jag ligger på rygg el på sidan rinner kisset längs magen och hinner inte sugas upp el leta sig ut.

    Hur lägger du snorren? Och råkar du på natten kissa långsamt i små skvättar i taget?
  • Anonym (Blöjnisse)
    Anonym (K70) skrev 2020-04-13 20:23:52 följande:

    Undrar om blöjan håller en hel natt. Har inte vågat prova.


    Ingen fara att testa om du lägger en plastbit under 2 handukar i sängen och kanske ett badlakan på dej umder täcket.
  • Anonym (Blöjnisse)
    Anonym (Annika) skrev 2020-04-18 08:29:20 följande:

    Är det bara män som gör detta?

    Hur ser era liv ut i övrigt? Skulle ni säga att ni är som vem som helst, eller allmänt lite udda?

    Det känns verkligen som en avvikelse, friskhetstecken är ju ändå att inte vilja ha blöja. Normalt sett- ja ni gillar inte det ordet men ibland behövs det ordet föratt beskriva något. Det ger en stark obehagskänsla att bara tänka sig att ha en blöja. Och jag skulle tycka det var extremt obehagligt om en dejt eller pojkvän skulle ha det och ännu värre vid sex!! Skulle tycka han var psykiskt sjuk faktiskt.

    Blöja har man föratt man måste!


    Jag skulle hålla med dej för 5-10år sedan.

    Men vändningen kom när jag plötsligt hamnade i en sexuell situation där det plötsligt partner ville testa något som absolut inte fanns på min sexuella meny, men jag lät det bara ske ändå.

    Oj!! det som jag klassade som onormalt som fick ske var ju rent av fantastiskt. Därmed insåg jag hur fel det var att ha fördommar om saker jag tror jag har rätt att tycka illa om el klassa som fel.

    Jag blev plötsligt öppensinnig och lovade mej själv att inte tycka så mycke utan bara prova mej fram, och det har gett mej många bra överraskningar.

    Som person anses jag som väldigt inteligent/streetsmart/välutbildad/familjefar med hus och allt och inget psykfall. Jag har blöjor och andra kinks som mitt hemliga äventyr när jag har möjlighet.

    Tänk på oralsex, analsex, bondage, sexleksaker osv osv som idag är onormalt om man tänker som dej men som idag är helt accepterat o skönt.

    Kanske du skulle komma hit o vi skulle busa med blöja mm och du byter åsikt??
  • Anonym (Blöjnisse)
    Anonym (Vuven man med blöjbehov) skrev 2020-04-23 00:08:06 följande:

    Jag använder blöjor därför att jag måste och på så sätt är det alltid skönt för mig att bära dem och kissa i dem. Bättre en stor klump mellan benen än våta och illaluktande kläder och på så sätt är ett liv utan blöja en mardröm för mig.

    Annars kan jag faktiskt erkänna att jag till och från har lidit av min inkontinens och velat sluta med blöja fast det inte har gått. Jag har många gånger försökt hålla mig men ändå kissat i blöjan.

    Jag lever själv utan barn därför att jag inte har lyckats hitta någon kvinna som i längden godtar mitt blöjbehov. Annars har jag faktiskt haft några flickvänner som har gullat med mig för att jag har haft blöja och har tyckt att det har varit sött. De har tagit av mina nerkissade blöjor och vi har duschat tillsammans innan vi har haft sex och sedan har de satt på mig nattblöjor och smekt mig på blöjan.

    Mitt liv utåt är delvis ganska normalt då alla inte märker att jag har blöja och jag försöker dölja det så långt det går.


    En fråga. När du har ett behov får då du blöjor gratis?

    Har en äldre bakant som efter prostata cancer använder platta små blöjor som jag själv testat och de är helt värdelösa. Han lämnar blöta fläckar på stolar.

    Vet inte om han får dessa blöjor gratis.

    Jag tror jag tipsade förut om Libro storlek 8, byxblöja för större barn upp till 30kg. Jag river upp sidorna och använder dom som inlägg och tackvare att de är skålade har de grymt bra passform på killar. Dessutom är de baserade på gel som suger bättre än vuxenblöjorna och dessutom är den blöta gelen väldigt skönt i skrevet.

    Prova.
  • Anonym (Blöjnisse)
    Anonym (Vuven man med blöjbehov) skrev 2020-04-25 00:45:15 följande:

    Jag får mina blöjor gratis på grund av mitt handikapp fast jag uppmanas att spara på dem. Dagblöjorna kan jag dra ner när jag får chansen att gå på toaletten fast mellan toalettbesöken kissar jag i blöjan. Vissa blöjor lyckas jag hålla torra i flera timmar medan andra blir snabbt nerkissade och om jag en gång har börjat kissa i en blöja är det lika bra att kissa ännu mer tills den blir full. Under en vardag brukar jag behöva 2 dagblöjorna och 1 nattblöja. Nu ligger jag i sängen med en skön nattblöja och när jag har somnat kommer jag kissa i den utan att märka det. Den lär inte bli full under natten och när jag har stigit upp på lördagen fortsätter jag kissa i den tills den blir full.

    Jag funderar på att prova Libro storlek 8 Byxblöja och riva upp den på sidan. Annars har jag känt mig tryggast i stora Molicare vuxenblöjor.


    Då har man lärt sig lite nytt.

    Det händer aldrig att jag i sömnen kissar, men idag lördag var jag ute och jobbade och blev som så många gånger akut pissnödig och lyckades komma lite i kalsongerna på vägen till närmsta buske.

    Jo jag gillar verkligen dessa Libro med gel då de är extremt diskreta o sköna då de omsluter mitt kön som en skål och börjar bara läka när de är superfulla.

    Fått slut på dom och ska köpa nya men även söka om det finns ännu bättre.??

    Byxblöjor som du har tycker jag bara gör ett halvdant jobb med tanke på hur stora dom är.

    De skyddar ju både fram o bak, men har man inget problem med bajsning så är det bättre med en smidig Libro som för sin storlek gör ett suveränt jobb.
  • Anonym (Blöjnisse)

    Jag som sagt att jag inte har blöjbehov med nu har jag det.

    Blev mystiskt sjuk med misstänkt infektion och klarade inte hålla mej mer än kanske 10 sekunder. Pissade på mej typ 5 gånger på en dag.

    Nu är det bättre o får vård nu.

    Tyvärr är mina små diskreta blöjor slut och de stora skulle synas tydligt.

Svar på tråden Är det skönt att kissa i en blöja?