• Stenxx

Vardagssex

Hej alla. Jag är en man på 40 år. Jag har en fru som jag älskar, men jag tycker det börjar bli lite tråkigt i sängen. I allt övrigt har vi det bra. Vi har båda bra jobb, vi bor i Växjö och har sommarstuga vid havet på västkusten.

Nu funderar jag på att antingen hitta en kvinna som kan bli min älskarinna eller att jag helt enkelt bryter våra sexvanor och hitta på en ny stil. Kanske lite överrasknings sex kan pigga upp vårt sexliv. För närvarande har vi alltid sex på måndagkväll, torsdagkväll och söndagmorgon. Alltid smmma rutin. Jag börjar med att smeka hennes vagina och sedan brösten. Därefter får hon en kyss och sedan är det dags och då blir det alltid en omgång bakifån till jag är färdig sedan är det klart.

Så här har vi hållit på i 15 åt och det är fortfarande skönt, men det känns lite enformigt. Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Vardagssex
  • Anonym (Yi)

På söndag.....överaska med frukost på sängen, fixa en fin ros eller liknande etc. När frukosten är klar ta bort allt och ge henne massage. Massagen kan du ju avsluta med att du slickar henne.....lek med henne tills hon är så på att hon ber dig komma in.....för att bryta ännu mer så låt henne ligga på rygg så ni iaf ser varandra efter 15 år. Sedan kan du alltid gå runt resten av dagen och tafsa lite anonymt på henne, överaska med kyssar lite då och då etc etc....få igång henne helt enkelt, sedan får du väl vad tiden lider läsa av vad hon tycker är ok och inte när det kommer till sexlekar

• 100kgpappa

Vad tycker din fru om ert rutinsex då? Är det hon som tycker det är praktiskt, eller mest du?

Tycker ett sexliv låter fantastiskt tråkigt, även om 3ggr i veckan är relativt ofta, så borde kvalité gå före kvantitet kan man tycka.

Har du ens frågat om hon inte vill göra sexet annorlunda? Typ rida på måndan, nån leksak på torsdag och toppa med lite oralsex på söndan?

Kanske tom lite analsex på jämna veckor udda månader...

• Anonym (46 åring kvinna)

Gift sen 20år tillbaka

Ja känns som man äter samma maträtt varje gång.

Vi har blivit swingers...vi har en älskare som är bi precis nyfiken på bisex som maken.

Allt sköts av mig ...älskar att sexa med flera,det gett oss en kick

Må gott

• Anonym (TS fru?)
    vargveum skrev 2016-04-30 11:12:59 följande:
    Det sex ni har låter om möjligt ännu tristare för din kvinna
    Så mycket stämmer att det skulle kunna vara min man. Är detta korrekt så har jag sedan länge på egen hand sett till att skaffa variation på sexlivet.

Vårt rituella sexliv inom äktenskapet skulle få en zombie att verka levnadsglad.
  • Anonym (.)
    Anonym (TS fru?) skrev 2016-04-30 15:22:29 följande:
    Så mycket stämmer att det skulle kunna vara min man. Är detta korrekt så har jag sedan länge på egen hand sett till att skaffa variation på sexlivet.

Vårt rituella sexliv inom äktenskapet skulle få en zombie att verka levnadsglad.
    Men varför finner du dig i ett sånt liv och att slösa bort det på en sån man? Vad gör han som väger upp det?
  • Anonym (TS fru?)
    Anonym (.) skrev 2016-04-30 15:26:36 följande:
    Men varför finner du dig i ett sånt liv och att slösa bort det på en sån man? Vad gör han som väger upp det?
    Han är snäll med hunden.

I övrigt handlar det väl mest om min egen oförmåga att ta mig bort från en tillvaro där till och med sexet är exakt likadant varje gång.
  • vargveum
    Anonym (TS fru?) skrev 2016-04-30 15:22:29 följande:

Haha, bra där!
  • vargveum
    Anonym (TS fru?) skrev 2016-04-30 15:30:51 följande:

Han är snäll med hunden.

I övrigt handlar det väl mest om min egen oförmåga att ta mig bort från en tillvaro där till och med sexet är exakt likadant varje gång.

TS, har du varit på långpromenad med hunden idag? Din fru verkar ha haft roligare under tiden. Men det kanske bara är jag, jag är inte så förtjust i hundar.
  • Anonym (Mm)

Tre gånger i veckan vid din ålder är ju inte så illa i alla fall!

• Anonym (minikuken)

hade jag haft fru/flickvän hade jag knullat henne i stjärten dagligen men nu är jag en loser med minikuk så kommer nu aldrig hända fy fan....

Svar på tråden Vardagssex