• Stenxx

Vardagssex

Hej alla. Jag är en man på 40 år. Jag har en fru som jag älskar, men jag tycker det börjar bli lite tråkigt i sängen. I allt övrigt har vi det bra. Vi har båda bra jobb, vi bor i Växjö och har sommarstuga vid havet på västkusten.

Nu funderar jag på att antingen hitta en kvinna som kan bli min älskarinna eller att jag helt enkelt bryter våra sexvanor och hitta på en ny stil. Kanske lite överrasknings sex kan pigga upp vårt sexliv. För närvarande har vi alltid sex på måndagkväll, torsdagkväll och söndagmorgon. Alltid smmma rutin. Jag börjar med att smeka hennes vagina och sedan brösten. Därefter får hon en kyss och sedan är det dags och då blir det alltid en omgång bakifån till jag är färdig sedan är det klart.

Så här har vi hållit på i 15 åt och det är fortfarande skönt, men det känns lite enformigt. Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Vardagssex
  • vargveum
    Anonym (minikuken) skrev 2016-04-30 16:23:39 följande:

hade jag haft fru/flickvän hade jag knullat henne i stjärten dagligen men nu är jag en loser med minikuk så kommer nu aldrig hända fy fan....

Du igen? För sista gången, din kuk är inte problemet! Du har fastnat i ett träsk av självömkan. Det om något garanterar att tjejer blir avtända.

Eller så är du ett ovanligt sorgligt troll
  • Stenxx

Tack för intressanta svar på ämnet vardagssex. Det jag tar till mig mest är de råd som handlar om att öka variationen med min fru. Och det tänker jag i termer av att byta sexställning.

Problemet är bra att när jag började med regelbunden sex 25 års åldern som kom jag fram till att bakifrån var den absolut bästa ställningen. Efter 15 år är det väl dags att testa en ny och troligen kanske jag ska låter frugan få jobba lite. Så det får nog bli henne ovanpå mig.

Men jag vill verkligen inte byta våra veckodagar när vi ska ha sex. Det blir för omständigt och det måste funka med mina jobb- och träningstider. Så möjligen att vi kan köra bakifrån på måndag och torsdag, så får frugan sitta ovanpå på söndag.

Jag kommer att ta upp denna idé med min fru ikväll när vi ska äta middag. Så får vi se vad hon säger om det. Hon får väl en jäkla chock, att jag vill byta ställning efter alla dessa år. Men nu är det dags att förnya sexlivet. Och jag fick mig en tankeställare - det där med äskarinna tror jag att jag släpper.

• Anonym (TS fru?)
    Anonym (minikuken) skrev 2016-04-30 16:23:39 följande:
    hade jag haft fru/flickvän hade jag knullat henne i stjärten dagligen men nu är jag en loser med minikuk så kommer nu aldrig hända fy fan....
    Tänk dig hur detta skulle gå. Din fru/flickvän skulle inte känna något annat än att det kliade lite grann där bak och undrat om hon drabbats av springmask - ja alltså innan hon kollade vad som stod på och konstaterade att det bara var du som var i farten.

Min mans är förresten rätt liten, särskilt i uppretat tillstånd, alltså den blir ju större då - men skillnaden är inte alls så stor som det är för andra män jag har erfarenhet av.
  • fae
    Stenxx skrev 2016-04-30 16:40:56 följande:

Tack för intressanta svar på ämnet vardagssex. Det jag tar till mig mest är de råd som handlar om att öka variationen med min fru. Och det tänker jag i termer av att byta sexställning.

Problemet är bra att när jag började med regelbunden sex 25 års åldern som kom jag fram till att bakifrån var den absolut bästa ställningen. Efter 15 år är det väl dags att testa en ny och troligen kanske jag ska låter frugan få jobba lite. Så det får nog bli henne ovanpå mig.

Men jag vill verkligen inte byta våra veckodagar när vi ska ha sex. Det blir för omständigt och det måste funka med mina jobb- och träningstider. Så möjligen att vi kan köra bakifrån på måndag och torsdag, så får frugan sitta ovanpå på söndag.

Jag kommer att ta upp denna idé med min fru ikväll när vi ska äta middag. Så får vi se vad hon säger om det. Hon får väl en jäkla chock, att jag vill byta ställning efter alla dessa år. Men nu är det dags att förnya sexlivet. Och jag fick mig en tankeställare - det där med äskarinna tror jag att jag släpper.

• Anonym (Barbara)

Har du på alla dessa år aldrig tagit upp detta med din fru, eller din fru med dig. Hela ert äktenskap låter som ett excelark. Sex ska vara spontant och ombytligt.  Varierat sex behöver inte kosta mer, men jag förstår att du som smålänning inte vill ha leksaker för det är ganska dyrt
  • Anonym (Gäsp)

Hahaha... TROLL 
  • vargveum
    Anonym (Gäsp) skrev 2016-04-30 17:11:30 följande:

Hahaha... TROLL 

Det måste vara så va?
  • Stenxx

Till Barbara: Hur menar du nu? Jag har ett jobb som måste skötas - jag är egen företagare och då måste man sätta företaget främst. Mina träningstider tänker jag absolut inte ändra på. Så ska vi ha sex så är det de veckodagar som gäller.

Menar du verkligen att när jag kommer hem och vi ska ha sex så ska jag hitta på olika rutiner varenda gång. På vardagarna är man ofta lite trött när man närmar sig kvällen och då funkar det inta att hitta på olika varianter bara för att jag behöver en utlösning. Det måste fixas snabbt och effektivt. På söndagen har jag lite mer tid så då kör vi grejen med frun ovanpå. Om hon nu vill det - men hon brukar alltid vara positiv till mina idéer När jag väl har sådana.

Tack ändå, men det verkar som du tror att sex är någon jäkla sandlåda som alltid ska vara rolig och kreativ. Ibland måste man också se det som ett jobb som ska utföras.

• fae
    Stenxx skrev 2016-04-30 18:11:03 följande:

Till Barbara: Hur menar du nu? Jag har ett jobb som måste skötas - jag är egen företagare och då måste man sätta företaget främst. Mina träningstider tänker jag absolut inte ändra på. Så ska vi ha sex så är det de veckodagar som gäller.

Menar du verkligen att när jag kommer hem och vi ska ha sex så ska jag hitta på olika rutiner varenda gång. På vardagarna är man ofta lite trött när man närmar sig kvällen och då funkar det inta att hitta på olika varianter bara för att jag behöver en utlösning. Det måste fixas snabbt och effektivt. På söndagen har jag lite mer tid så då kör vi grejen med frun ovanpå. Om hon nu vill det - men hon brukar alltid vara positiv till mina idéer När jag väl har sådana.

Tack ändå, men det verkar som du tror att sex är någon jäkla sandlåda som alltid ska vara rolig och kreativ. Ibland måste man också se det som ett jobb som ska utföras.

Undrar om det inte snarare är denna tråd som ger dig utlösning? Effektivitet ftw!
Svar på tråden Vardagssex