Stenxx skrev 2016-05-01 17:14:45 följande:
Som jag inledningsvis sa så är jag här för att liva upp mitt sexliv. Och det kommer jag att göra genom att jag och min fru byter ställning på södagarna. Min fru har egentligen inte så stort sexintresse, utan hon tycker det bra om jag är nöjd och belåten.
Jag tror faktiskt att detta blir bra med bakifrån två dagar per vecka
och söndagen så ha jag frun ovanpå mig. Jag tänker utvärdera detta efter ett par veckor.
Att ha sex utanför sängkammaren ar väl att ta i och det heller inte särskilt praktiskt. De förslagen skickar jag till papperskorgen. Men tack ändå.
Jag har ett förslag,
Sten, ett, om du frågar mig, riktigt bra förslag. Omvälvande måhända, men bra.
Mycket bra tom....
Jag är dock "rädd" för att det kan bli lite för mycket av det goda för din del, faktiskt känner jag mig en aning orolig, men iaf, den som aldrig har knullat en ko i röven
vet inte hur det känns att knulla en ko i röven....som jag brukar säga. Eller brukar och brukar,
nu sa jag det iaf....
Nåväl
Sten, till förslaget mitt:
Skulle du möjligen,
OBS för helvete....
MÖJLIGEN, kunna tänka dig att (åtminstone ojämna veckor) ha frugan ovanpå dig torsdagar
OCH söndagar. Jag förstår att det kan kännas som en övermäktig utmaning, men ibland måste du liksom.....
"Think outside the Box"
Jag tror att du skulle känna en
oerhörd tillfredsställelse om du faktiskt klarade av att bestiga denna utmaning. Om du hänger med,
Sten. Jag tycker du skall ta mitt synnerligen väl genomtänkta förslag under övervägande....och sen
bara gör du det....
Jag
VET att du klarar det. Jag känner igen en riktig man när jag möter honom. En man som dig,
Sten.
Jag har, hör och häpna, ytterligare ett förslag på hur du och frugan kan hotta upp sexlivet. Det är om möjligt en ännu större utmaning, och det gäller
både dig och frugan din.
Men jag känner mig tveksam, jag känner mig ytterst tveksam till om ni fixar det jag nu tänker föreslå.
Men va fan...tänk på kon jag nämnde tidigare, så
kanske.
Jaja, är du beredd
Sten.....Sitter du ner !!! Om inte, så sätt dig...ner.
Förslag nummer två:
Jo, när du har kommit såpass långt att du ligger på rygg, Bananen står som aldrig förr, frugan sitter på....Bananen din, och då frågar du din fru om hon.......om hon......
fan Sten, det här var svårare än jag trodde.....jo, när du har har frugan ovanpå dig, SÅ FRÅGAR DU HENNE:
"Kan du tänka dig att.....att.......!!!"
.....nää,
Sten, vi skiter i det här andra förslaget,
det blir bara för mycket, jag fixar förbanne mig inte detta, jag är ledsen, jag hoppas och tror att du kommer klara dig bra om du håller dig till kossan och din föredömliga matplanering. Det kommer räcka långt.
All lycka till. Med....allt.
Kram. Din nyvunna vän //
Anton