• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Tra3dockan

Hej och hå, Jag har fått en tydlig stegring idag på äl stickorna så nu blir det ligga av :P 
    Äl är enligt apparna inte beräknad förrän på torsdag/fredag men mensen kom tidigare förra omgången och den är rätt oregelbunden.

Hoppas simmarna hittar rätt! 

• Emmissara

Hej får man va med här? 
    Jag är 21 år och gift med min 22 åriga man sedan snart ett år tillbaka. 

Jag hade ett MA i v.13 för 4 veckor sedan. Började tempa förra veckan lite smått men då jag har missat några dagar så vet jag inte exakt när jag har haft ÄL och om jag har haft det (det märker jag väl de kommande dagarna), tror dock att jag hade ÄL nu i helgen eller igår. 

Vi har försökt till och från sedan aug 2014. Hade ett tidigt MF i maj 2014 från en oplanerad graviditet. Ska bli spännande att se om det går på första cykeln efter MA, vi har väl inte försökt aktivt den här cykeln utan myst på när vi känner för det. 

Vet inte än när jag har BIM då jag inte är hundra på när jag hade/har ÄL. Så lägger in det när jag får ett datum av NC. 

• Anonym (L)

Yes, utslag på ÄL-stickan. Nu vet jag vad jag ska göra ikväll
    BIM borde bli 15-16 juni

• FlikkanM

Denna månad kör jag utan ÄL stickor, ska få ÄL denna vecka och börjar känna lite kramper i tjejmagen så här myses det på minst varannan dag hela veckan så får vi se om det tar sig. Blev för mycket att tänka på förra cykeln med all stickor hit å dit men var mest som en koll efter att spiralen åkte ut. Skulle så gärna vilja berätta för mina föräldrar på semestern när vi åker ner så hoppas på ett plus :)

• Mandypandy90

Hej på er! Hoppas ni kan hjälpa mig att lägga upp planeringen för veckans ligg.. Haha

Enligt appen ska jag ha ÄL på fredag. Dessvärre är min man iväg då. Vi låg i söndags, tänkte ligga idag men ÄL-testade precis neg. Ska vi strunta i att ligga idag och köra imorgon och torsdag istället eller ligga både idag och torsdag om nu appen stämmer om att jag har ÄL på fredag?

Är så tacksam för svar :D

• Anonym (EL)
    Verro skrev 2016-05-31 09:20:18 följande:

JAG ÄR GRAVIIIIID!!!!!!

GRATTIS!
  • SkogsstjärnN

Fick mens inatt. Tog ett likadant test bara föf att se om det blev nått sträck men det blev helt blankt. Vilken dålig kvalitet? Blir irriterad, hade det varit ett tidigt missfall borde det inte blivit blankg i morse utan fortfarande nån rest tänker jag. Ska inte testa förens mensen är sen någonsin mer, man kan ju ändå inte dra någon slutsats.

Well, på det igen då. Nästa ägglossning sker mitt i flytten så tveksamt om vi kommer få till det då.

• Milli_1
    SkogsstjärnN skrev 2016-06-01 05:00:05 följande:

Fick mens inatt. Tog ett likadant test bara föf att se om det blev nått sträck men det blev helt blankt. Vilken dålig kvalitet? Blir irriterad, hade det varit ett tidigt missfall borde det inte blivit blankg i morse utan fortfarande nån rest tänker jag. Ska inte testa förens mensen är sen någonsin mer, man kan ju ändå inte dra någon slutsats.

Well, på det igen då. Nästa ägglossning sker mitt i flytten så tveksamt om vi kommer få till det då.

Mitt test från testlagret såg likadant ut som ditt m strecket. Måste varit något konstigt m den batchen?
  • Verro
    Anonym (EL) skrev 2016-05-31 23:27:30 följande:
    GRATTIS!
    TACK :D
Svar på tråden BIM - juni 2016