Rosenblad skrev 2016-05-30 12:22:07 följande:
BIM i övermorgon 1/6. Haft ömma bröst i 10 dagar inräknat idag. Haft konstiga känningar på höger sida i några dagar, och som stick mitt i natten en natt då det stack till rejält. Igår kväll var det som det bubbla på höger sida och kan känna något svagt idag med. Tog test igår som visar negativt, dock var kontrollstrecket typ som kapat i mitten där plusset ska va. Saknas färg i mitten. Återstår att se om det var bra eller inte.
Nu väntar jag bara på blodblandad flytning som brukar komma ca 1-2 dagar innan mens, och mensvärk som stegrar. Men jag hoppas såklart att detta aldrig kommer och att jag är gravid men vågar inte hoppas då detta är 8e försöket och förhoppningarna är ju inte på topp som i början..
Vi är ju många som har BIM nu i början av Jani :) vad har ni för symptom? Eller avikelser? Någon mer som kännt "bubblande"?
Vi har verkligen lika symptom! Jag känner också bubblande, och en allmänt konstig känsla i magen.
Idag har jag också känt mig lite yr.. Typ på gränsen till illmående.. Jag har inte BIM fören söndag, vet inte hur jag ska klara av att vänta!