Är killar kåtare än tjejer?
Generellt sett.
Generellt sett.
Det är klart att män har större sexbehov en kvinnor.
Det är helt naturligt.
Män har också en helt annan form av sexualitet, en vad en kvinna har.
Det är j bara att titta på antalet män som söker kvinnor på någon sexkontaktsida.
80 % män 7,5% kvinnor resten par som söker, bögar som söker osv.
Träffa en kvinna som är öppen för sex, försök sedan att hitta 1 kvinna
som vill delta....... närapå omöjligt.....
sätt ut en annons efter en man som vill delta Brevlådan full efter 10 minuter....
En mans sexualitet bygger mycket bl.a på det visuella
en kvinna kall ha ett förhållande, tjockt kreditkort, social status
Jag är för närvarande på deiting sidan Happypanncake
och blir förvånad över en majoritet av kvinnors profiler.
Där det hela tiden står i olika former
"Jag söker ett seriöst förhållande så jag söker inte en kk
"är ni ute efter sex gå vidare.....
Verkar som att en kvinna inte bara har en lägre sexlust
det verkar som att kvinnor hellre lever i celibat en njuter.......
Varför avstå sex bara för att man är singel?
Jag är man och sex är en stor del av mitt liv.....
Förmodligen förblir jag singel just pga av det
Finns de kvinnor som är intresserade a sex
så skriv maila gärna till mig
Har aldrig träffat en man som är lika kåt som jag. Tyvärr.
Känns som att tjejer är mindre sugna. Eller kanske rentav bara att jag inte träffat rätt ännu
Nej inte enligt min fru, hon säger att en kvinna har svårare att få orgasm med en man. En kvinna sköter om sin kåthet själv, orgasm varje gång
Männens kåthet går över när de har kommit. Som kvinna kan jag vara kåt under lång tid.
Jag tror män. Inte hela livet men baserat på att jag jobbat på demensboende och män som tafsar på en och verkar väldigt kåta av sig trots att de är 90 år och inte ens kan gå utan rollator. Damer är inte sådana. Nu är ju demens ohämmat beteende och jag tror att män alltid är sådana bara att de inte visar det före.
Det blir nog en omöjlig fråga att svara på, alla är vi olika,
men min och mina manliga kompisars uppfattning är:
Kvinnors sug på sex eller kåthet som du utryckte är lite mer varierad än mannens. Det finns mer yttre och inte faktorer som påverkar. Kvinnas känslor för sex är ofta mer komplexa och de kan gå från att att uppfattas som kåta i den ena stunden till att vara helt off i nästa.
Vi upplever nog alla att våra fantastiska fruar var kåtare när vi träffades i 20-30 års åldern. Sedan har det gått 10-15 år och intresset hat ökat igen vilket naturligt kan förklaras av jobb, barn, psykisk trötthet, ekonomisk trygghet bland annat.
Märkligt nog verkar vi män inte ha påverkats på samma sätt när det handlar om sex och kåthet. Den har varit konstant och snarare ökat när det har minskat hos våra fruar.
Min referensgrupp består av kanske ett 10-tal män i åldern 40-50år. Alla är välutbildade och har jobb. Några få har skiljt sig men merparten är fortfarande gifta.
Upp till en viss ålder ? ja. Numera när jag är 40+ finns nog ingen man i min egen ålder som håller jåmna steg med mig. Inte ens de som är tio år yngre tyvärr (av erfarenhet).
Männens kåthet går över när de har kommit. Som kvinna kan jag vara kåt under lång tid.