• Anonym (Sex)

Är killar kåtare än tjejer?

Generellt sett.

• Svar på tråden Är killar kåtare än tjejer?
  • Anonym (FTW)
    Anonym (Sex) skrev 2016-05-31 17:20:53 följande:
    Sexig blick, gnida sig diskret mellan benen, osv.
    Men i vilken fiktiv porrfilm lever du i? Skulle du bete dig så bland folk? Ha kåtblicken på och gnida dig på kuken?
  • Anonym (Herre gud komigen)
    redwine skrev 2016-06-02 10:24:08 följande:

Det är klart att män har större sexbehov en kvinnor.
    Det är helt naturligt.
    Män har också en helt annan form av sexualitet, en vad en kvinna har.

Det är j bara att titta på antalet män som söker kvinnor på någon sexkontaktsida.
    80 % män    7,5% kvinnor   resten par som söker, bögar som söker osv.

Träffa en kvinna som är öppen för sex, försök sedan att hitta 1 kvinna
    som vill delta.......   närapå omöjligt.....
    sätt ut en annons efter en man som vill delta    Brevlådan full efter 10 minuter....

En mans sexualitet bygger mycket bl.a på det visuella
    en kvinna kall ha ett förhållande, tjockt kreditkort, social status

Jag är för närvarande på deiting sidan Happypanncake
    och blir förvånad över en majoritet av kvinnors profiler.
    Där det hela tiden står i olika former
    "Jag söker ett seriöst förhållande   så jag söker inte en kk

"är ni ute efter sex  gå vidare.....

Verkar som att en kvinna inte bara har en lägre sexlust
    det verkar som att kvinnor hellre lever i celibat en njuter.......
    Varför avstå sex bara för att man är singel?

Jag är man  och sex är en stor del av mitt liv.....
    Förmodligen förblir jag singel just pga av det

Finns de kvinnor som är intresserade a sex
    så skriv maila gärna till mig

Ett väldigt bra exempel!!!!

En tjej behöver bara sära på benen så är det klart, då är det bara att välja bland 1000st. Många har inga större krav förän det smäller till i hjärnan. Det enda man fokuserar på då är fi**a.

Vi män är skapta för att föröka oss dygnet runt så ofta och mkt vi kan om vi får chansen. Det är typ meningen med livet för männ. Så är vi skapta.

Tjejer är mera nogrann med vem de förökar sig med. Det är ju lika i djurvärlden att hanen måste imponera på honan för att honan ska släppa till. Hanarna flockas, slåss eller imponera för att få henne.

Evolutionen är byggd för att rensa ut de svaga och avla med de starka för att föra starka gener vidare. Och då är det tjejen som bestämmer när det väl är dags.

Fan det är väll inte så svårt att lista ut vilka av könen som är kåtast.

Det är 100% skitsnack att det generellt bland människor är lika bland könen.

Finns fler trådar där tjejer hävdar att det är lika eller att tjejer är kåta. Fattar inte hur blinda endel tjejer är.

Ni ska bara veta hur snuskiga vi är i våra tankar om dagarna. Hela tiden varje dag tänker vi bara på sex typ

Källa:(vänner som berättar samma) slår vad om att det finns forskning och stattestik på det.
  • Anonym (Fs)
    Anonym (ida) skrev 2016-05-27 14:55:51 följande:

Har aldrig träffat en man som är lika kåt som jag. Tyvärr.

Vänta tills du får några barn o ni varit ihop 15 år,,sen är det din man som är kåtast,,,
  • Allan 1

Känns som att tjejer är mindre sugna.  Eller kanske rentav bara att jag inte träffat rätt ännu

• Anonym (Kent)

Nej inte enligt min fru, hon säger att en kvinna har svårare att få orgasm med en man. En kvinna sköter om sin kåthet själv, orgasm varje gång

• Anonym (Nej)

Männens kåthet går över när de har kommit. Som kvinna kan jag vara kåt under lång tid.

• Anonym (män tror jag)

Jag tror män. Inte hela livet men baserat på att jag jobbat på demensboende och män som tafsar på en och verkar väldigt kåta av sig trots att de är 90 år och inte ens kan gå utan rollator. Damer är inte sådana. Nu är ju demens ohämmat beteende och jag tror att män alltid är sådana bara att de inte visar det före.

• Anonym (Man 45 i GBG)

Det blir nog en omöjlig fråga att svara på, alla är vi olika,
    men min och mina manliga kompisars uppfattning är:

Kvinnors sug på sex eller kåthet som du utryckte är lite mer varierad än mannens. Det finns mer yttre och inte faktorer som påverkar. Kvinnas känslor för sex är ofta mer komplexa och de kan gå från att att uppfattas som kåta i den ena stunden till att vara helt off i nästa.
    Vi upplever nog alla att våra fantastiska  fruar var kåtare när vi träffades i 20-30 års åldern. Sedan har det gått 10-15 år och intresset hat ökat igen vilket naturligt kan förklaras av jobb, barn, psykisk trötthet, ekonomisk trygghet bland annat.

Märkligt nog verkar vi män inte ha påverkats på samma sätt när det handlar om sex och kåthet. Den har varit konstant och snarare ökat när det har minskat hos våra fruar.

Min referensgrupp består av kanske ett 10-tal män i åldern  40-50år. Alla är välutbildade och har jobb. Några få har skiljt sig men merparten är fortfarande gifta.

• Anonym (Isa45)

Upp till en viss ålder ? ja. Numera när jag är 40+ finns nog ingen man i min egen ålder som håller jåmna steg med mig. Inte ens de som är tio år yngre tyvärr (av erfarenhet). 

• Anonym (-)
    Anonym (Nej) skrev 2025-01-24 05:48:00 följande:

Männens kåthet går över när de har kommit. Som kvinna kan jag vara kåt under lång tid.

Jag är kvinna och min kåthet går över direkt när orgasmen är över, så det är nog snarare mer individuellt än nåt annat.
Svar på tråden Är killar kåtare än tjejer?